Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-16, 14:16   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Jeg føler at jeg har grunn til å feire og vil gjerne spise fiiin middag på restaurant. Men vi tror ikke at vi har barnevakter, så vi må finne et sted hvor ungene kan være med.

Vi har restaurantvante unger som kan sitte stille svært lenge, men de spiser ikke alt mulig rart. (Det vil f.eks. være en elendig idé å ta dem med på en ren fiskerestaurant.) Men de liker mat som smaker og de lager ikke leven hvis de ikke liker alle rettenes bestanddeler.

Hitchhiker var en stor suksess med dem sist, så vi vurderer å gjenta den. Ellers var de godt fornøyd også på St. Lars. Vi spiser mye ute, men da går det ofte i burger, pasta og pizza. Jeg vil gjerne prøve noe litt mer spenstig denne gangen. Forslag?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 14:30   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Hva med Sentralen? Der har de en utrolig kul meny, med kjempegode smaker.

Evt Amerigo.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 14:44   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Way down South på Crossroads er fantastisk! Det er bittelitt sterkt for noen barn, kanskje, men jeg tror det kan være noe for dine. Høvdingen og jeg er frelst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 15:02   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Hva med tapas på Delikatessen? Det vet jeg mine barn ville elske.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 15:05   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Dere har altså så gode forslag. Takk.

Storm: Har du noe peiling på prisnivået på Delicatessen? De har ikke priser på nettsidene sine og da blir jeg så skeptisk. Sist gang vi var på Escalon så endte vi med å gå igjen, for prisene var blitt skyhøye (hver rett kostet nesten 200 kr og de var bittesmå).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 15:07   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Hva med indisk av noe slag?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 15:09   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva med indisk av noe slag?

Jeg og knerten er veldig glade i indisk, men snuppa er fryktelig lunken. Jeg mistenker at årsaken ligger i at det ikke er noen fancy sjokoladedesserter på indiske restauranter, for hun spiser gjerne indisk her hjemme.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 17:11   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurantanbefaling i Oslo - med barn

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dere har altså så gode forslag. Takk.

Storm: Har du noe peiling på prisnivået på Delicatessen? De har ikke priser på nettsidene sine og da blir jeg så skeptisk. Sist gang vi var på Escalon så endte vi med å gå igjen, for prisene var blitt skyhøye (hver rett kostet nesten 200 kr og de var bittesmå).

En venninne og jeg spiste oss gode og mette på Delikatessen her om dagen, og med to glass vin på hver kom regningen på 890,-. Hver tapasrett er vel rundt 60-150.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no