Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Vente på våren, 2016

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-16, 10:34   #19
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vente på våren, 2016

Jeg har sådd litt ute i kaldbenk - det har jeg aldri gjort så tidlig før, så jeg tester med noen sorter som skal tåle å sås i april uansett. Skal supplere med litt ymse i helga. Av det vi sådde inne i slutten av mars kom nesten ingenting opp, så jeg skal ta en ny runde på søndag, tenker jeg. Har spart noen sorter som skal forkultiveres i april uansett, og så blir det vel med noe hjem fra hagemessa... ( :host: Georginer... :host: )

Magnoliaen jeg kjøpte på hagemessa i fjor har små, små knopper, så jeg tror jammen den har klart seg i vinter! Den har fått fiberdukkåpe på, da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.