Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-16, 14:04   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Jeg antar at den dama jeg så, fra bilen min, en skikkelig regntung høstmorgen, kledd i arbeidsantrekk - pen bukse, bluse og blazer - neppe var veldig blid på den digre Berner Sennen-hunden som lykkelig kom styrtende ut av skogholtet ved skolen (hvor jeg først hadde vært vitne til at eier hadde latt hunden gjøre fra seg, uten å plukke opp etter den, der hvor skoleungene leiker i friminuttene) - og i pur glede over å møte et annet menneske, hoppet opp og plantet to enorme, sølete forlabber på brystet til dama. Jeg antar dama ikke var helt blid på eieren av hunden heller. Det hjelper fint lite at hunden er aldri så snill da. (Enden på opptrinnet fikk jeg ikke med meg, for da løsna køen i krysset, og jeg måtte kjøre videre.)

Jeg er utrolig glad i hunder og er ikke redd dem, dette går også for familiemedlemmene mine, så får vår personlige del kan hunder løpe fritt rundt oss, også i skogen. Men, jeg kjenner, og har kjent, mennesker som er livredde for hunder, uansett hvor bittesmå de måtte være, og på vegne av dem, syns jeg det er en skikkelig uting med løse hunder på tur på offentlig sted, når eier ikke har kontroll over dem.

Det er heller ikke spesielt artig å være på tur med en gruppe barnehagebarn, ha satt seg ned i et hyggelig skogholt for å spise nistepakka, og så oppleve at to hunder kommer brasende midt inn i barneflokken, hvorav en snapper brødskiva ut av hendene på en treåring. Hadde jeg funnet eier av de to bikkjene da...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.