|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverOn a more serious note; det er vel bare Weber som gjelder om man er litt grillinteressert?
|
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverDefinitivt big green egg, hvis man har 50-100 K å svi av.
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie Oliver
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er sikkert nok et eksempel på bjelken og splinten. :forklarer:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
I beg to differ.
|
|
|
|
#27 |
|
Hertuginne
|
|
|
|
#28 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverJeg som til vanlig er veldig matinteressert må innrømme: vi har ikke grill og ingen av oss griller noengang, hverken mannen min eller jeg synes det er verdt arbeidet.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamie sin grill har også ferrarifelger
Her er det noe galt som ikke er riktig! Sist redigert av Bamsemums : 05-04-16 kl 10:29. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverJeg kjøpte nest største Jamie Oliver i fjor sommer. Jeg er ikke helt fornøyd, den er litt skranglete og får ikke høy nok temperatur. Jeg anbefaler heller en Landmann. Jeg hadde en Landmann Avalon før, den var mye bedre enn Jamie-grillen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverNei, det er en keramisk kullgrill (tenk pizzaovn), noe som gjør at den holder ekstremt bra på varmen og du kan både røyke og grille i den. Den når lett 400+ grader så man kan steke italiensk pizza på noen sekunder også. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverSikkert kjempebra, men det blir gass på oss.
|
|
|
#34 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverVi gikk fra Landmann til Weber. Landmannen var rustet i filler all over.
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2016
![]() |
Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverVi bruker sidebrenneren, veldig kjekk til å varme sataysausen på mens kyllingspydene griller seg gode |
|
|
|
![]() |
|
|