Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-16, 23:44   #61
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg ler så jeg griner.

Jeg håper du koser deg med denne tråden, her var det mange gode historier. Gratulerer med dagen i morgen!

Jeg gjør det! Og har ikke fullt så dårlig samvittighet lenger for min utakknemlighet. Jeg trodde et punkt at jeg virkelig var ute å kjøre. At jeg var blitt en kravstor bitch rett og slett.
Nå ser jeg jo at det er helt innafor å bli skuffet over den J"#*%€a mikroen.
Jeg MÅ bare finne på noe lurt. Typisk er han typen til å ikke ønske seg noe som helst.

Og takk! Jeg skal nok få en koselig dag læll. Kake med på jobb og korpsøvelse på kvelden.

Gammel 07-04-16, 00:05   #62
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Min dårlige venninne neulB mottok en gang en rumpetaske fra kjæresten i julegave. Hun kjente straks utenpå pakken hva det var, og ettersom hun kan være uhøflig og mangle impulskontroll, ropte hun ut: "Jeg vil ikke ha rumpetaske! Jeg har SAGT at jeg ikke vil ha rumpetaske!" Inni lå det et nydelig gullsmykke.

Unnskyld, men

Jeg hadde blitt mer glad for litt egentid som gave enn for en mikro, ja. Min mann våger ikke å kjøpe slikt. Han husker nok altfor godt den romantiske restaurantmiddagen da vi var relativt nyforelsket, der han foreslo at jeg burde ønske meg wok i bursdagsgave fordi han hadde fått servert slik nydelig wok-mat noen dager før.

Gammel 07-04-16, 00:53   #63
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Dette minner meg om sjefen til mannen. Historien om når han kjøpte skotørker til kona i morsdagsgave blir tatt frem i alle festlige lag med jobben hans. Og han forteller den med fantastisk innlevelse om hvor fornøyd han var med gaven helt til den blir åpnet. Ler like godt hver gang

Gammel 07-04-16, 04:09   #64
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En jeg kjenner ga en Porta-Potti til kona i bursdagsgave. Tanken var at hun skulle bli kjempeglad for å kunne bruke den på hytta i stedet for å måtte gå ut på utedoen når det var mørkt og kaldt på vinteren.

Jeg fikk den til slutt for å bruke i båten vår. Helt fullstendig ubrukt.

Gammel 07-04-16, 07:09   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen i dag!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 07:13   #66
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Etter femten år med mer eller mindre gjennomgående misslykkethet når det gjelder bursdags- og julegaver har jeg begynt å gjøre mer enn å ønske meg. Jeg sender linker til nettbutikker, og sier denne trenger jeg. Det har hjulpet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 07:24   #67
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Etter femten år med mer eller mindre gjennomgående misslykkethet når det gjelder bursdags- og julegaver har jeg begynt å gjøre mer enn å ønske meg. Jeg sender linker til nettbutikker, og sier denne trenger jeg. Det har hjulpet.

Jeg vil heller motta mislykkede gaver hvert år framfor å bestille gaver på denne måten. Eller rett og slett droppet å kjøpe gaver til hverandre, for da mener jeg hele konseptet med å gi gave har utspilt sin rolle.

Gammel 07-04-16, 07:30   #68
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg vil heller motta mislykkede gaver hvert år framfor å bestille gaver på denne måten. Eller rett og slett droppet å kjøpe gaver til hverandre, for da mener jeg hele konseptet med å gi gave har utspilt sin rolle.

Dette. Jeg ville heller ikke gått inn i en gullsmedforretning og peke på en konkret ting. Mulig jeg er sær, men å bestille helt spesifikke ting synes jeg er så kjedelig at jeg heller står over. Da synes jeg det er mye hyggeligere å ikke få gave og heller spise på en fin restaurant sammen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 07:32   #69
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greia er jo at man vil at de skal forstå av seg selv at det er verdt å bruke to kalorier på å tenke ut en fin og riktig gave, for det er ikke alltid gaven i seg selv men heller tankearbeidet bak som sier noe om hvordan gaven blir mottatt.

Gratulerer med dagen, Bloppy! Håper du får en fin dag og at du en dag kan i alle fall humre litt over microen.

Gammel 07-04-16, 07:36   #70
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Mannen min spør alltid hva jeg ønsker meg (og finner noe av det), men han er opptatt av at minst én gave hver bursdag/jul skal være en overraskelse jeg ikke har ønsket meg. Det må han med andre ord tenke ut selv og det blir ofte vellykket, og andre ganger ikke. Som i fjor da han kjøpte en enorm kokebok til 600 kroner, på tysk (jeg kan ikke tysk). Skal sies at det var en feil da, den var bestilt på Amazon og man så bare forsiden, som hadde engelsk tittel, men det øyeblikket jeg pakket den opp var litt spesielt ja.

Sist redigert av Myria : 07-04-16 kl 09:47.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 08:01   #71
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde bøitt skuffet, og hadde dessverre ikke klart å skjule det heller.

Gratulerer så masse med dagen i dag! Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått ut å kjøpt noe jeg hadde lyst på (innenfor den prisklassen det er rom for), til deg fra deg, fordi du fortjener det.

Jeg hadde heller ikke tatt igjen, men sagt at jeg ønsket meg en litt mer personlig gave neste gang.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 08:23   #72
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen idag. : blomster:

Gammel 07-04-16, 08:25   #73
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, mikroen kan sikkert byttes? Kanskje til og med få pengene tilbake? Heller det enn å ha den til å skule på!

Gammel 07-04-16, 08:39   #74
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en gang wok til bursdagen. Hadde ikke ungene vært der hadde jeg slått ham i hodet med den.

Gammel 07-04-16, 08:41   #75
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men altså, mikroen kan sikkert byttes? Kanskje til og med få pengene tilbake? Heller det enn å ha den til å skule på!

Men hvis de likevel trenger den så er det jo dumt å levere den inn og kjøpe den igjen i neste omgang. Jeg ville hatt den, brukt den, humret litt og ristet på hodet av det hele, og sånn sett latt den få sin rolle som en god historie. Det kan til og med hende det var barnets ide (ungene mine kunne funnet på å synes at det var veldig lurt, og mannen kunne funnet på å støtte dem i det, hvis han ikke klarte å komme på noe mer fornuftig selv), og da ville det jo være litt trist å levere den tilbake.

Ville heller ikke tatt igjen (sånt driver jeg ikke med), men kanskje gitt et hint om at jeg hadde ønsket meg noe mer personlig neste gang ja, hvis det nå var slik at jeg ble veldig veldig skuffet over gaven. Herregud, det kommer da flere bursdager. Det er da ikke verdens undergang.

Gammel 07-04-16, 08:53   #76
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med dagen! Hilsen en som ikke ville ha vært glad for mikro i bursdagsgave.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 08:57   #77
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med dagen i dag!

Her kan visst jeg også bidra, gitt. Den aller første julegaven jeg fikk av min eks var en promillemåler! Tanken bak det var riktignok god. Jeg var en del ute på jobbarrangementer i den tiden hvor vi spiste og drakk godt, så han ville ikke jeg skulle kjøre på jobb neste dag uten å teste. Men, jeg stolte jo aldri på måleren, så den ble vel egentlig aldri brukt. Kan enda huske skuffelsen da jeg åpnet gaven.

Gammel 07-04-16, 08:58   #78
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så mye med dagen, ønsker deg en herlig dag!

Gammel 07-04-16, 09:05   #79
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med dagen!

Gammel 07-04-16, 09:25   #80
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.