Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-16, 21:32   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

http://m.kjendis.no/2016/03/31/kjend...246.1401803977

Ikke så greit.

Veldig ugreit, faktisk. Noe av utfordringen er at en del av de yngre fansene har tatt helt av, og det virker nesten som om noen av dem ikke helt klarer å skille serie og virkelighet. Det ser man blant annet inne på eventen på Facebook, der det virker som noen av dem faktisk tror det er en fest de kan dra på IRL. (Mens andre tuller noe voldsomt, og jeg vet jammen ikke hva som er rarest.)

Noe av det jeg syns er morsomt med serien er at den går i forskjellige medeier. Og den er interaktiv på sett og vis, fordi det faktisk går an å kommentere på Facebookeventet og på instagrambildene, men det viser jo også frem det utfordrende med at en serie med denne målgruppen går i medier det går an å leve seg så fullstendig inn i.

Men jeg tror jeg hadde tatt en liten prat med tenåringen min om grenser for "fandom", hvis jeg (når jeg) får en i hus som gir seg fullstendig hen til en eller annen kjendis. Det kan rett og slett bli litt mye.

Gaia er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.