|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på Tenerife
Vi ønsket oss leilighet nr 96 da jeg booket på nettet, og fikk den. De vi reiste sammen med hadde 93. Vi ønsket i nærheten av hverandre, og ved fotballbane/lekeplass. Nr 96 lå på hjørnet, ikke så langt fra bassenget. Den har kveldssol, men det var dessverre ikke sol den uka vi var der!
|
|
|
|
#42 |
|
I mål
|
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeJeg kan oppdatere denne med at vi er kommet hjem etter en kjempefin uke på Parque Cristobal. Jeg sier meg helt enig med dere som har stortrivdes der. Utrolig romslige leiligheter, ikke så stort anlegg, rent og pent, hyggelig betjening og koselig atmosfære. Vi storkoste oss, og selv om vi har vært på nyere og freshere anlegg andre steder var det så mange kvaliteter totalt sett her. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeDet høres ut som en flott tur, Apan, så bra!
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Praktiske tips og råd; Parque Cristobal på TenerifeHvordan er Tenerife sommerstid?
|
![]() |
|
|