Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort annerledes?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-16, 11:46   #13
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp i hus - hva ville du gjort om igjen og hva ville du gjort anderledes?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Kom på en ting, har dere en god hundebarnehage i nærheten med proffe medarbeidere kan jo det være en fin sosialiseringsarena etterhvert(ville ikke brukt det helt i starten).

Tenker du da alene? Eller med oss?

Alene tar jeg ikke sjansen på. Så gode hundebarnehager finnes ikke.

Han eldste fikk en dårlig erfaring på et hundejorde. Det var ingen som var aggressive mot han, men en større hund som var litt ertete. Jeg har forsøkt å ta han med dit igjen senere og det går ikke. Nå skal det sies at han er født med litt frynsete nerver, men en dårlig erfaring kan likevel ødelegge så mye. Sosialisering i små grupper, med trygge hunder, har jeg mer tro på.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.