Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Blir du påvirka av prisen på smågodt?
Eg handle aldri smågodt uansett 43 23,12%
Eg kjøpe mindre når det er billig 8 4,30%
Eg kjøpe den mengda eg likevel kjøpe 77 41,40%
Eg kjøpe meir smågodt 58 31,18%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-16, 23:10   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Noen gir bort, til feks hjelp oss å hjelpe som lager påskeegg til barn som ikke får

Ja, har sett de har etterlyst, så håper det er det som skjer.

Gammel 10-03-16, 23:15   #82
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg dro innom Coop Extra etter jobb i dag fordi jeg uansett måtte handle middag og brød. Kjøpte vel litt under 1 kg smågodt og har gjemt det. Noe skal barna få som lørdagsgodt på lørdag og noe skal i påskeegget. Enkelte av boksene der var helt tomme, særlig sjokolade var det kun et par biter igjen av. Kommer neppe til å kjøpe noe mer.

Gammel 10-03-16, 23:22   #83
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lar meg styre av pris når jeg velger varer. Pris er ett av mange kriterier når jeg velger. Hvis det er godt godteri på salg så kjøper jeg heller det enn annet som er like godt. Jeg hamstrer ikke godis bare fordi det er billig.

Jeg hørte det var priskrig på appelsiner også.

Gammel 10-03-16, 23:32   #84
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper uansett ikke smågodt til meg selv og sånn 2,90-galskap får meg til å vemmes litt. Det var galskap rundt smågodthyllene på vår lokale Rema i dag, som om det aldru kom til å bli solgt smågodt igjen, liksom.

Gammel 11-03-16, 00:10   #85
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Nei, det blir jeg ikke.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 02:23   #86
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, er det salg?
:sjekk kor eg bryr meg:

Handler aldri/spiser aldri smågodt, så det betyr intet for meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 07:35   #87
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, prisen er uvesentlig for vårt forbruk uansett (et par hekto på deling til barna hver lørdag, selv spiser jeg kanskje en hekto i måneden i snitt).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 08:27   #88
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har drømt om smågodt i natt.

Gammel 11-03-16, 08:33   #89
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenkte å kjøpe smågodt til påskeegg, og håper jo det ikke er helt tomt. Jeg var innom en Coop Extra i Bergen sentrum i går, og det var jo tomt i smågodthyllene.

Gammel 11-03-16, 09:29   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som virkelig irriterer meg, er at jeg trenger* å kjøpe smågodt i helgen, også er det sikkert utsolgt over alt?

*fordi jeg har spist opp halvparten av det som ble kjøpt inn til barna til lørdag.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 09:44   #91
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, jeg kjøper egentlig aldri smågodt. Jeg liker bedre innpakket sjokolade, og har observert endel uhygienisk atferd ved smågodthyllene som gjør at jeg ikke har lyst på det.

Æsj, ja, enig. Dette er grunnen til at jeg unngår smågodt også. Godteri som "alle" har grapset oppi er ikke spesielt fristende.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 09:46   #92
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Æsj, ja.
Jeg er skikkelig kresen på smågodt. Er det ikke noe som jeg liker, eller som jeg vet at gutta liker så dropper jeg det og kjøper likegjerne en pose Godt&Blandet isteden.

Det må minst være utvalg med fruktfisk, sure tær, salte fisk, heksehyl og noe salmiakkgreier.

Gammel 11-03-16, 09:47   #93
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så et barn som smakte på en ting og spyttet det tilbake i boksen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 10:07   #94
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smågodtet står jo altfor lavt i mange butikker.

Og så ligger det alltid litt på gulvet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 10:11   #95
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ute på smågodtjakt i går, og kan rapportere om at det bare var det kjipeste godteriet som var igjen. All sjokolade var f. eks borte. Det ble med andre ord ikke noe smågodtkjøp på meg.
Kan også rapportere om at jeg så flere som rett og slett tok med seg hele boksen (dere vet slike firkantede bokser som smågodtet på Rema blir oppbevart i, sikkert 2-3 kg. i dem) bort til kassen. Og vi snakker ikke bare en boks.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 10:24   #96
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg så et barn som smakte på en ting og spyttet det tilbake i boksen.

Luvvli

Gammel 11-03-16, 10:50   #97
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Da velger jeg å kjøpe smågodt-sjokolade i stedet for annen sjokolade.

Gammel 11-03-16, 10:54   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke spesielt snopete, og jeg synes den type desperat hamstring av den type varer er rimelig høyt på kleinhetsskalaen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 11:17   #99
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper smågodt når tranger kommer over meg og jeg ikke klarer å motstå den, og det er relativt uavhengig av pris. Men hvem vet, om jeg går forbi hylla og tranger kommer, så kan det godt hende lav pris påvirker motstandskraften.

Gammel 11-03-16, 11:56   #100
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Nei, og smågodt er heller ingen høydare for meg, men jeg kjøpte noen pakker med slike i går (halv pris), og spiste en pakke alene til kvelds.

http://bilde.dinside.no/dagligvarer-...50&frame=0&ee=

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.