Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-16, 22:05   #201
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Mest sannsynlig midt i middagen, men her er det variasjoner fra dag til dag.

Mandag: Vi ramler akkurat inn dørene. Da har eldste og jeg trent etter jobb/skole. Middag blir da nærmere 18.30. 13-åringen har forhåpentligvis gjort unna en god del lekser før vi kommer hjem.
Tirsdag: Vi sitter ved middagsbordet. Da er de to store mest sannsynlig ferdige med lekser osv. 13-åringen skal på trening etter middag.
Onsdag: Vi er ferdige med middagen (eldste har den klar når vi kommer fra jobb ca 16.30), og jeg er på trening på det gitte tidspunktet.
Torsdag: Vi sitter ved middagsbordet, eller har akkurat ryddet kjøkkenet etter middag - alt etter som.
Fredag: Mannen har akkurat dratt på bandøving, og jeg er i forhandlinger med ungene om hvem som skal hjelpe til med middagen.

Gammel 21-02-16, 22:08   #202
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

1730: Da er vi ferdig med å spise middag. De som har igjen lekser fortsetter med dem. Jeg og mannen slipper av med en kopp kaffe i stua.

Gammel 22-02-16, 00:00   #203
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Arbeidstiden min er fra 8.00 - 15.45 på vinterstid og 8.00 - 15-00 og det er forventet at vi rekker det vi skal innen den tiden. Siden vi ikke er utstyrt med hverken laptop eller jobbmobil så er det helt greit for meg.

Gammel 22-02-16, 00:35   #204
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Bortsett fra mandag er vi ferdige med middag, og antageligvis på vei ut på en eller annens aktivitet.
Mandager har vi enten spist før podens spilletime 16.40 om jeg har fri, eller vi spiser etter spilletimen. De andre dagene rekker vi middag før aktviteter.

Gammel 26-02-16, 22:21   #205
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

.... Men, en situasjon i dag fikk meg til å undres på hvor langt i dagens logistikk en gjennomsnittlig person mellom 30 og 50 år, fast jobb, fast forhold, i egen bolig med høy inntekt ( ) har kommet når klokken er 17:30 en hverdag? ...

Jeg er eksludert fra utvalget, så nå gidder jeg ikke lese tråden en gang.

Ikke har jeg små barn lenger heller, de to hjemmeboende jobber begge to. Vanligvis er jeg på jobb eller på vei hjem, hvis hodet fungerer. Er jeg dårlig, har jeg dratt hjem og ligger og ynker meg på sofaen. Hvis noen skulle finne på å lage middag, er den ikke påbegynt en gang på den tiden. Helten er stort sett etter meg hjem, eller vi møtes i byen på den tiden og går og spiser, spiller snooker eller gjør noe annet sammen.

Kjenner litt på friheten her nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 22:55   #206
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi har nok sånn til vanlig akkurat spist middag, mat ca 17. Enkelt og greit, sfo stenger 1630 så vi er hjemme senest 1635.

Er det onsdag skal mellomste være ute av døra sammen med meg og babyen 1630 og er hjemme litt etter 1730 mens eldtemann skal være på trening sammen med sin far 1730 så da har vi ideelt sett spist før
(Akkurat nå går det fint, pga babyen er jeg jo hjemme)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.