Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Heve et kjøp? (solgt via Finn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-16, 22:15   #32
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heve et kjøp? (solgt via Finn)

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Prøver meg her istedenfor å lage ny tråd

Samboer kjøpte i høst en Kari Traa jakke på Sport1.
Nå, bare 4-5mnder etter startet sømmene gå opp flere plasser.
Leverte jakken inn til Sport1, den ble sendt til produsenten og det ble vurdert som produksjonsfeil.
Skulle fått en ny jakke, men problemet er at den er tatt ut av produksjon, og dem får ikke tak i ny. Dem tilbyr oss da å finne en ny jakke i butikken til samme pris, evt mellomlegg for en dyrere. Meen det er ikke en eneste jakke i butikken hun kunne tenkt seg.
Kan vi kreve pengene tilbake?

Nei, det tror jeg ikke. De har rett til å rette opp feilen, evt tilby dere en ny vare som er tilsvarende eller bedre. Strekker de seg lenger er de greie. (Noe jeg mener de burde være).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.