Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim en dag i vinterferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-16, 11:56   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim en dag i vinterferien

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva er det? Passer det for store Minere?

Link i innlegget mitt over her.

http://www.trondheim.kommune.no/cont...ate=02-20-2016

Det går vel rett og slett kun ut på bygging. Man skal plassere bygg rundt på Trondheimskartet, som man får som grunnlag, det fineste huset vil kåres, og blir printet ut på 3d-printer, og stilt ut i biblioteket. Så her gjelder det å være kreativ, så jeg vil tro det passer for minere i alle aldre. Mine fikk ikke deltatt, for jeg har ikke hatt mulighet til å være der med dem slik at jeg har fått laget bruker til dem (trenger en e-postadresse). De suser rundt der på egenhånd mens jeg er på jobb. Eldstejenta hadde egentlig store planer om å bygge Ila skole, ambisiøst nok.

Sist redigert av My : 24-02-16 kl 12:02.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.