Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Om fleirbarnssvangerskap og abort

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-16, 15:55   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om fleirbarnssvangerskap og abort

Jeg kjenner jeg er på linje med de andre som sier at enten har man fri abort, eller så har man ikke det. I mitt hode gjelder det også å redusere antall foster, uavhengig av hvorfor. Men jeg velger å tro at for de som velger abort, enten det gjelder "alenefoster" eller en av to, så er grunnen gyldig uansett om den er det for "oss andre". For alenemammaen til to som finner ut at hun er uplanlagt gravid med tvillinger kan det nok være lettere å få ett barn til, enn to. Eller hun som har hatt tunge svangerskap med masse komplikasjoner. Det er betydelig større risiko med tvillingsvangerskap, trossalt. I mitt hode er det logisk at man selv kan velge hvilken risiko man vil utsette seg for, også når det gjelder dette. Et tvillingsvangerskap (eller trilling, for den saks skyld) er ikke barebare for kvinnekroppen, og heller ikke for tvillingene selv.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.