Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-16, 11:37   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men er det sånn at han får tilbakemeldinger/svar på mail som haster og slikt på de tidspunktene? Eller har han en jobb hvor det ikke er en del av greia?

Jeg er oppriktig nysgjerrig, for jeg skulle veldig gjerne funnet en måte å få unna flere jobbetimer på mer familievennlige tidspunkter.

Jeg vet ikke i hvor stor grad det å begynne tidlig på jobb er familievennlig, det krever i alle fall at man har noen som fisker morgenlogistikken om man har små barn.

Jeg har ordnet meg til med fleksitid og er alltid på jobb mellom 06.30 og 07.00. De rolige timene på morgenen (alene, ingen andre gidder å starte så tidlig) er magisk og utrolig effektive. Jeg får gjort mye mer på 2-3 alenetimer på morgenen enn resten av dagen føler jeg.
Etter ekstremt søvntrøbbel for et par år siden har jeg også lagt noen regler for meg selv (og som de jeg samhandler med også må følge. ) og det er at jeg kan gjerne lese en mail etter jobb, men svarer ikke på den dersom det ikke er strengt nødvendig. Jeg stenger også ned jobbpc senest 22.30. Det har i alle fall hjulpet meg kraftig i forhold til å få litt mer privattid, og ikke jobbtid døgnet rundt.
I enkelte perioder må jeg selvfølgelig jobbet døgnet rundt, men å grensesette meg selv, samt å starte tidlig har i alle fall gitt meg bedre dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.