|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
villende
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Vi er stort sett ferdigspist til klokken 17. Når klokken er 17.30 er "Gaiafamilien transport" i gang med sin daglige økt. Det innebærer at vi er midt i en vill logistikkbonanza som innebærer at mellom ett og fem barn (hvorav ett til to egne barn) skal leveres og hentes på diverse steder (gjerne to vidt forskjellige steder), samtidig som mannen trener eller er trener, og snakker i tre telefoner samtidig. Jeg er bare underleverandør til og overkoordinator for transporttjenesten. Sist redigert av Gaia : 18-02-16 kl 10:51. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?
Han begynner da. Står opp en gang mellom 4 og 0430, spiser en kjapp frokost og drar på kontoret. Det er ikke hver dag, det hender han drøyer en halvtimes tid lenger, men da er det gjerne fordi han har jobbet til langt på natt.
|
|
|
#104 |
|
|
Det høres både helt vidunderlig og helt forferdelig ut på en gang. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Hos oss serveres middag kl 17.00 hver dag unntatt onsdag. Her er det bare et par minutters slingringsmonn. Så 17.30 er vi som regel ferdig med å spise og er i gang med logistikkabalen.
|
|
|
|
#106 |
|
Hertuginne
|
Jeg synes det høres bare forferdelig ut.
|
|
|
#107 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Vi planlegger gjerne middagen dagen i forveien, så den som kommer hjem først vet hva h*n skal begynne med. Og hverdagsmiddagen er såpass enkel at det tar ikke all verdens tid å lage den.
|
|
|
#108 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Jeg har en tendens til å være på jobb da, mens kona har hentet barn og de er ferdige med middagen og benker seg til Fantorangen.
|
|
|
#109 |
|
|
Men er det sånn at han får tilbakemeldinger/svar på mail som haster og slikt på de tidspunktene? Eller har han en jobb hvor det ikke er en del av greia? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Vi handler så godt som aldri på vei hjem fra jobb, det syns jeg er helt grusomt.
|
|
|
#111 |
|
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Kolonial.no |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hertuginne
|
Nei, det er vel ikke så mange andre som jobber på slike tidspunkter.
|
|
|
#113 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Butikk i underetasjen som er åpen fra 7-23 er til hjelp altså. Den fungerer som et ekstra kjøleskap.
|
|
|
|
#114 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har hatt en sånn sjef, og likte det ikke. "Dette må være klart på morgenkvisten." avsendt kl 01.15 funker ikke helt i min verden.
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Hertuginne
|
Han er ikke så urimelig at han forventer svar og avklaring neste morgen, det var nok mer myntet på ting som burde gjøres de nærmeste dagene. Han er veldig klar over at ikke alle jobber på samme tidspunkt som ham, men det er noe med signaleffekten når eposter sendes ut midt på natten. Han fikk beskjed av sin kjære kone at det kunne være en ide å vente med å sende ut sånne ting til neste dag. Han var i grunn enig.
|
|
|
#117 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Vi er en familie på 4, pluss en hund. I tillegg har et tredje barn flyttet hjemmefra. Begge jobber fullt, mannen pendler noen dager i uka. Ungene som bor hjemme er 11 og 16.
|
|
|
#118 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?17:30 - middag stortsett akkurat ferdig og da går ferden min gjerne til sofaen med kaffekoppen og med avisen på Ipaden. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?Avhenger av hvilken dag. To dager i uka er vi ferdig spist og på fotballbanen som hhv lagleder og spiller. Andre dager er jeg enten på vei hjem fra jobb eller midt i middagen.
|
|
|
#120 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Da LilleVenn var mindre og jeg jobbet veldig mye, pleide jeg som regel å jobbe 8-4 og så gjerne igjen fra 20-23 eller noe sånn. Da gikk det bare utover meg selv... Nå som hun er stor, er hun som regel ute og farter, har besøk av venner eller er på trening på ettermiddagene, så da kan jeg jobbe når som helst... |
|
|
|
![]() |
|
|