Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pascal pendress, noen som vet hvordan de er i str?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-16, 16:46   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pascal pendress, noen som vet hvordan de er i str?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ganske normale vil jeg si. Både i lengde og vidde.Men hadde kjøpt 10 år til en normalt stor åtteåring. De bruker å ha det merket på Lille Martine hvis du vil prøve.

Det var der jeg kjøpte skjorta. Men de kan også ha noe på det konkursutsalget som ligger litt borti Olav Tryggvasons gt, som har samme inngang som Szechuan restaurant. Oppdaget ved en tilfeldighet, litt for sent, at de der hadde den mørk lilla skjorta som gutten egentlig ønsket seg, og som de var utsolgt for på Lille Martine, til redusert pris, selvsagt etter at jeg hadde kjøpt den lyselilla i stedet, til full pris, og tatt den ut av pakken og fjernet lappene. Så jeg holdt det for meg selv, og gutten var heldigvis godt fornøyd med den han fikk.

Sist redigert av My : 15-02-16 kl 16:51.
My er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.