|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Levde hele svangerskapet på veldig grove rundstykker med Norvegia.
|
|
|
|
#63 |
|
Smugleser
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Havregrøt med et utvalg topping; cottage cheese, banan, akasiehonning, bringebær.
|
|
|
#64 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Havregrøt med cottage cheese toppet med banan, eple, blåbær og kanel.
|
|
|
#65 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Rugsprø med min hjemmelagede leverpostei. :hekta:
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 09-02-16 kl 12:59. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Knekkebrød (Wasa Sport+ eller de ekstra godt stekte Leksands) med Bremyt og Norvegia. Min lunsj i alle år.
|
|
|
#70 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Hjemmelaget pizza. Tynn, sprø speltbunn, tomatsaus, cayennepepper, kokt skinke, spekeskinke, ost, fersk basilikum og ruccula på toppen etter steking💕
|
|
|
|
#71 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Er sjokolade eit alternativ her? Må eg då velge ein spesifikk variant, eller kan det varierast mellom sortane?
|
|
|
#72 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Havregrøt med blåbær, kanel og pittelitt brunt råsukker. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Permakulturell
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?Jeg tror jeg holder med Floksa her, stekte grønnsaker med krydder på.
|
|
|
#74 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?
Topp med majones så har du min favoritt (for tiden). Osten må være vellagret, og majonesen helst hjemmelaget. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
kamerat
|
Sv: Kva hadde du spist kvar dag i ein månad?
Ah, dette var jo et ganske godt forslag. Minus basilikum, pluss trøffelolje. Og spekeskinka på etter steking.
|
![]() |
|
|