|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ctrl+z
|
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?
Min 7-åring sier jatakk, begge deler.
|
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Vi blir muligens nødt til å reise til Paris denne våren også, fordi det plutselig var nok en utstilling i Pompidou-senteret som vi bare må se. (Anselm Kiefer denne gangen.) Poden lo overbærende av oss.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Hvordan var det å komme seg til toppen av tårnet fra restauranten?
|
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Ikke noe problem. Man kommer ut på det vanlige 2. nivået fra restauranten, og kan ta heisen videre opp til 3. nivå sammen med de andre.
|
|
|
#46 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Jeg har ikke vært i Paris på mange år, men har notert meg Bibliothèque Sainte-Geneviève som et sted jeg bare må besøke. (Den svenske wikiartikkelen er mer omfattende enn den engelske, sikkert fordi biblioteket har den største nordiske boksamlingen utenfor Norden.)
|
|
|
#47 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Flere tips til Paris med barn? 11 og 14 år, og ikke veldig interessert i botanisk hage.
|
|
|
#48 |
|
flisespikker
|
Katakombene var stas.
Vi også!
|
|
|
#50 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Da har vi bestilt flybillett til i sommer! I påsken blir det London. Dette blir bra.
|
|
|
#51 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Men HVOR skal vi bo? Jeg trenger konkrete tips. Gjerne Airnbn eller lelighet. Hvilket arrondissement anbefaler dere? eller mer konkret område. Jeg synes det er vanslig å søke på arrondissement fordi det er bygd opp som en spiral.
|
|
|
#52 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Hvis jeg skulle planlegge Paristur nå, ville jeg lett etter en leilighet i Marais. Med takterasse eller skikkelig balkong.
|
|
|
#55 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Vi har bodd her. Bra beliggenhet v. Marais. Fin leilighet. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Paris-planer! Skal vi dele tips?Flere tips? Jeg skal sjekke ut om ditt tips er ledig i aktuelt tidsrom, pippo.
|
![]() |
|
|