Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkere: Er dette brukbart? (Garnbolle)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-16, 10:30   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkere: Er dette brukbart? (Garnbolle)

Hvis man bruker rundt nøste sånn som jeg oftest gjør, er en sånn en sånn nyttig og kul siden nøstet triller avgårde og jeg har lyst på en selv. Men den må stå på bordet, for meg er det litt mystisk vinkel i forhold til hvor jeg liker å ha garnet for å ha kontroll på det (ved siden av meg på venstre side) men det er nok mest en (u-)vane.
Også hvis man bruker "norske" nøster slik de fleste gjør her, og tar tråden fra utsiden vil en slik kunne komme til nytte, da vil man også ha noe problemer med at nøstet forsvinner avgårde.

Dog har jeg inntrykk av at de fleste som strikker litt vet å ta garnet fra midten av nøstet, og da ligger det helt i ro. Jeg lærte det av mormor.
Da blir en slik som dette overflødig.

(fullstendig sidespor; hvis noen hadde funnet opp en kul og nyttig (TM) dings til å ha nøstet i på fly hadde det vært fint, for det er så sinnsykt flaut når nøstet stikker av under stolen for så å trille en eller annen vei under flere seterader før det lar seg fange igjen )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.