Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Magisk opprydding - flere som skal i gang?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-16, 20:40   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Magisk opprydding - flere som skal igang?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Måtte Google. :nysgjerrig:
http://www.kk.no/kkliving/bli-kvitt-...ang-alle-31297

Ser jo bra ut det. Jeg er forsåvidt ganske flink til å organisere og å ha det ryddig, men jeg kunne godt ha kvittet meg masse ting.
Men det kan gjerne vente til jeg forhåpentligvis flytter.

Jeg flyttet hit for et år siden, og da ble det veldig tydelig at jeg har altfor mange ting. Har startet prosessen med å rydde og det er herlig!

Gammel 04-02-16, 21:03   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg flyttet hit for et år siden, og da ble det veldig tydelig at jeg har altfor mange ting. Har startet prosessen med å rydde og det er herlig!

Jeg og liker å kvitte meg med ting, og blir stressa av rot og masse ting jeg egentlig ikke har bruk for. Men så er jeg litt som faren min som tar vare på alt som kanskje kan komme til nytte en vakker dag.

Når jeg skal flytte blir jeg nødt til å kvitte meg med masse for det er uforholdsmessig dyrt å flytte alt jeg eier og har fra UK til Norge. Men det gleder jeg meg faktisk til.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-16, 21:12   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg og liker å kvitte meg med ting, og blir stressa av rot og masse ting jeg egentlig ikke har bruk for. Men så er jeg litt som faren min som tar vare på alt som kanskje kan komme til nytte en vakker dag.

Når jeg skal flytte blir jeg nødt til å kvitte meg med masse for det er uforholdsmessig dyrt å flytte alt jeg eier og har fra UK til Norge. Men det gleder jeg meg faktisk til.

Ja, det kjenner jeg meg igjen i
Det å unngå dyre flytteutgifter er jo en god motivasjon
Jeg ser også affeksjonsverdi i det meste, men har gjort meg hardere. Jeg har bla.a solgt og gitt bort jentenes første ski. Hadde egentlig lyst til å spare dem til Ev barnebarn. Men som kjæresten min sa"tror du ikke de har like stor glede av å få nye ski av bestemoren sin? Og det er jo sant

I hvertfall fornuftig å gjøre når jeg ikke har plass til å oppbevare alt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.