|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Dvs språket du lærte (etter) engelsk, som regel fransk, tysk eller spansk. | |||
| Jeg bruker det språket hver uke i jobb, jeg underviser i det |
|
5 | 3,27% |
| Jeg bruker det språket hver uke i jobb |
|
5 | 3,27% |
| Jeg bruker det språket hver uke privat |
|
9 | 5,88% |
| Jeg bruker det språket en gang i måneden i jobb |
|
9 | 5,88% |
| Jeg bruker det språket en gang i måneden privat |
|
7 | 4,58% |
| Jeg bruker det språket maks en gang per år i jobb |
|
9 | 5,88% |
| Jeg bruker det språket maks en gang per år privat |
|
14 | 9,15% |
| Jeg bruker det språket med noen års mellomrom i jobb |
|
3 | 1,96% |
| Jeg bruker det språket med noen års mellomrom privat |
|
18 | 11,76% |
| Jeg bruker nesten ikke als det språket/de språkene |
|
83 | 54,25% |
| Carotte |
|
10 | 6,54% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor stor glede har du hatt av at du lærte fremmedspråk i skolen?Retz: Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på det med å hoppe over ungdomsskolen, kjenner jeg! (Men feel free til å ikke dele, altså)
|
|
|
#122 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor glede har du hatt av at du lærte fremmedspråk i skolen?
Deler gjerne. Det var ennå ikke innført ungdomskole i min kommune da jeg gikk ut fra barneskolen, og dermed ingen skoleplikt utover denne. Bortsett fra en måneds gjesteopptreden med begredelig innsats på det som den gang het realskolen, ble det ikke mer enn barneskole på meg. Jeg hadde rett og slett ikke tid. Hippietida slo rot i Norge, og jeg var så travelt opptatt med love-ins i busk og kratt, haiketurer til Køben og utprøving av både det en og det andre, at tida ikke strakk til. Tidsklemma er langt fra ny. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor stor glede har du hatt av at du lærte fremmedspråk i skolen?Eksotisk, Retz!
|
|
|
#124 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor glede har du hatt av at du lærte fremmedspråk i skolen?Hadde tysk som b-språk på ungdomsskolen og videregående, og fransk et år på ungdomsskolen(tror det bare var et år. Det er så lenge siden at jeg ikke husker).
|
![]() |
|
|