Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er du? Flervalgspollutgaven!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva stemmer for deg?
Jeg er kvinne 279 97,89%
Jeg er ikke kvinne 3 1,05%
Jeg er mellom 30 og 50 år 269 94,39%
Jeg er ikke mellom 30 og 50 år 15 5,26%
Jeg har fast jobb, eller har bevisst valgt dette bort 243 85,26%
Jeg har ikke fast jobb, og har ikke valgt dette bort bevisst 34 11,93%
Jeg lever i et fast forhold (Samboer/ektefelle/noe lignende) 252 88,42%
Jeg lever ikke i et fast forhold 32 11,23%
Jeg har høyere utdannelse enn VGS 239 83,86%
Jeg har ikke høyere utdannelse enn VGS 40 14,04%
Jeg har en årslønn over 450 tusen brutto 184 64,56%
Jeg har ikke en årslønn over 450 tusen brutto 97 34,04%
Jeg eier boligen jeg bor i 264 92,63%
Jeg leier boligen jeg bor i 17 5,96%
Jeg har slanket meg de siste fem årene 176 61,75%
Jeg har ikke slanket meg de siste fem årene 103 36,14%
Jeg er etnisk norsk 276 96,84%
Jeg er ikke etnisk norsk 9 3,16%
Jeg liker brokkoli 264 92,63%
Jeg liker ikke brokkoli 17 5,96%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 285. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-16, 00:40   #81
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er du? Flervalgspollutgaven!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Da er jeg spent på hva du mener har endret seg i løpet av disse årene. Har folk i større grad bikket 30, tatt mer utdannelse eller fått kjæreste?

Jeg vet ikke hva som har endret seg, folk har vel hovedsakelig bikket førti, kanskje, mer enn tredve, men jeg oppfatter forumet mer preget av at det er svært like livssituasjoner her enn jeg synes det fremsto tidligere. Og så tenkte jeg at det var gøy å se, da, hvor likt det egentlig er rundt om kring.

Eller mente du at alle de ikke-etnisk-norske som FP flommet over av for 5 år siden har forlatt forumet?

Oh, den svei skikkelig, ass. Prøv en til!

Næh, jeg hadde en plan om en oppfølgerpoll, etter å ha etablert en slags skriftlig dokumentasjon (av de noen og hundre som har svart her, i hvert fall), på hvilke valg Etnisk Norsk Veletablert Voksen Kvinne gjør i hverdagen sin, men kanskje jeg rett og slett har bedre ting å bruke tiden min på, jeg også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 00:44   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det manglet en knegg på den siste, ass. Jeg er bedre enn som så hvis jeg har lyst å være kjip. Men hvorfor skulle jeg det?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 00:46   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du pleier ikke glemme kneggene. :sart:

Gammel 02-02-16, 00:48   #84
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fordi jeg leste "trengte du å lage poll for det, da?" som en litt furten kommentar, og er fortsatt usikker på hvordan den var ment å tolkes.

Synes du jeg har lagd en fullstendig unyttig poll? Er det i så fall et problem?

Selv synes jeg FP fremstår mye mer homogen nå enn for en del år siden. Og var nysgjerrig på om det stemte, på disse (bortsett fra kanskje brokkolien) ganske sentrale markørene. (Kjønn, utdanning, inntekt, alder, eiendom, etnisitet.)

Nei, for all del, lag poll om det du vil. Jeg synes ikke den var unyttig, men jeg synes bare den var så innlysende selvsagt og lurte egentlig bare på hva du ville frem til, eller eventuelt bevise?
Jeg synes ikke FP fremstår mye mer homogent enn før, heller tvert i mot. Kanskje det var flere menn her i en periode? Kanskje flere har bikket 40 og fått egen bolig/bedre økonomi?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 00:49   #85
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men øyner jeg såre tær her? Og i så fall, hvorfor?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 00:49   #86
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er en god knegger, det skal jeg ha. Jeg hadde egentlig brukt opp dagskvoten min, men Skilpadda ga meg forskudd på morgendagens lager. Bare 674 igjen i morgen!

(673)

- No. 4 -
Gammel 02-02-16, 00:51   #87
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men øyner jeg såre tær her? Og i så fall, hvorfor?

Hah, det var vel det jeg trodde jeg øynet. Ingen såre tær hos meg. Lover.

Gammel 02-02-16, 00:55   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Knis. Jeg sier som 11-åringen på nettvettmøtet nylig: - Det finnes nok flere emotikoner enn vanlige følelser.

- No. 4 -
Gammel 02-02-16, 01:01   #89
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Elleveåringen kan nok ha rett.

(Hva gjør jeg her? Jeg fakturerer jo egentlig! )

Gammel 02-02-16, 01:16   #90
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Hva gjør jeg her? Jeg fakturerer jo egentlig! )

That's why you er her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 13:05   #91
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knis. Jeg sier som 11-åringen på nettvettmøtet nylig: - Det finnes nok flere emotikoner enn vanlige følelser.

Det minner meg om (de engelske) ungene i Good Omens som har hørt om at i Amerika finnes det trettini iskremsmaker, og de prøver å tenke seg hva dette skal være. Jordbær og vanilje? Vanilje og sjokolade? ...Vanilje og sjokolade og jordbær?

Gammel 02-02-16, 15:04   #92
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veldig bra å kunne krysse av for at jeg er både etnisk norsk og ikke etnisk norsk.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 16:04   #93
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Veldig bra å kunne krysse av for at jeg er både etnisk norsk og ikke etnisk norsk.

Gammel 03-02-16, 02:08   #94
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare en stor gjeng gamlinger jo! :O

Gammel 03-02-16, 22:36   #95
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eneste jeg skiller meg ut fra flertallet på er at jeg ikke lever i et fast forhold. Men ellers er jeg kjedelig lik FP-bermen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-16, 08:57   #96
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Eneste jeg skiller meg ut fra flertallet på er at jeg ikke lever i et fast forhold. Men ellers er jeg kjedelig lik FP-bermen.

Jeg også.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.