|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?
Vi har to katter, og klorestativ som likner det på bildet. Har vært varierende interesse, men nå som det står rett ved et stort vindu, er det veldig populært. Da det sto inntil veggen, brydde de seg overhodet ikke om det, og brukte sofaen som klorestativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Alle i huset er ombord, så da er planen å bli katteeiere etter sommeren.
![]() |
![]() |
#43 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Det blir stas! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Klorestativ er i bruk her. Det står ved vinduet ut mot veien så de ligger der og følger med på det som skjer ute. I tillegg kvesser de klørne der, og ingen andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Personlig pessimist
|
Ja, vi ønsker oss en Hellig Birma. Det stod mellom Perser, Hellig Birma og Ragdoll, og så mellom de to sistnevnte. Jeg er allerede medlem av både en norsk og dansk Birma-gruppe på Facebook.
![]() |
![]() |
#46 |
|
De er kjempefine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Maine Coon er veldig flotte, men for store for meg, og det var samme grunnen til at det Hellig Birma og ikke Ragdoll. Jeg liker litt små katter.
![]() |
![]() |
#48 |
|
Hehe, akkurat som med hunder så er jo preferansene forskjellig, heldigvis får en si. Vi var mer på "jo større jo bedre" "mer å ta i, mer å være glad i" var vårt mantra når vi valgte rase. Nå er jeg helt sikker på at det er personligheten man blir glad i, og blir ikke skuffet hvis gutta ender opp som "små" Maine Coon. Dvs. eldstemann er over 8 kg allerede som 1 åring, så liten blir han ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Så kjekt Niobe!
![]() |
#51 |
Personlig pessimist
|
Bilder blir det nok!
![]() |
![]() |
#52 |
|
Jepp. Jeg som er vokst opp med 2 hunder som jeg elsket, og alltid har definert meg som hundemenneske, har konvertert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?De høres ut som gøyale katter.
![]() |
#54 |
|
Jeg har ikke lykkes med å lære triks til Junior på 6 mnd. Han ser ikke helt poenget. Men jeg var nok mer ivrig med den eldste. Brukte klikker og godbiter og med litt tålmodighet så funket det altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Personlig pessimist
|
Ja, det er litt rart det der. Jeg møter på folk som synes det er latterlig at jeg velger en katterase, for "katt er jo katt". Men samme folkene mener selvsagt man bør sette seg inn i de forskjellige rasene og velge en rase som passer for en, hvis det er hund det er snakk om.
![]() |
![]() |
#56 |
|
Jepp. Mye bastante meninger ute og går (men jeg skal innrømme at jeg har hatt de delvis selv, basert på uvitenhet). Hvorfor betale så mye for en katt, når du kan få en gratis? Og da katten min ble syk og trengte operasjon; Hvorfor bruke så mye penger på å redde en syk katt? (Skulle likt å se at noen hadde stusset over at man blar opp hvis det hadde vært familiens labrador) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
finner ut av mye
|
Eek er blanding av Sphynx og Devonshire Rex som begge er veldig sosiale raser. Det merkes godt for å si det sånn.
![]() |
#58 |
|
Det høres ut som en fascinerende blandings sånn utseendemessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
finner ut av mye
|
En skulle jo tro det, men hun har normal pels.
![]() |
#60 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2016
![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Vårt klorebrett var i flittig bruk - så det er forskjellig fra katt til katt . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|