|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Taxi alene: Setter du deg foran eller bak? | |||
| Setter meg bak, bor utenfor storby |
|
59 | 30,41% |
| Setter meg foran, bor utenfor storby |
|
12 | 6,19% |
| Setter meg bak, bor i storby |
|
105 | 54,12% |
| Setter meg foran, bor i storby |
|
13 | 6,70% |
| Tar aldri taxi alene |
|
5 | 2,58% |
| Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg bor utenfor storby, og jeg setter meg alltid, uten unntak, bak i en drosje.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Bak, men jeg synes å erindre at det var vanligere å sitte foran da jeg bodde i Bergen, for sånn 18 års tid siden (!), og at jeg gjorde en klassisk "Ny i byen"-tabbe i Oslo og satte meg foran etter jeg flyttet, og skjønte at det var helt, helt feil.
|
|
|
|
#45 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg setter meg alltid bak, så fremt det ikke er fullt i baksetet.
|
|
|
#46 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg gjør begge deler. Normalt sett så føler jeg at en biltur i total taushet er litt kjpt og unaturlig, så om jeg er i det pratsomme hjørnet så spør jeg gjerne sjåføren om det er grei at jeg setter meg foran. Det skal også sies at jeg ikke er så glad i å sitte bak i bil.
|
|
|
#47 |
|
etterpåklokest
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak. Kunne svart at jeg ikke tar taxi alene, men det gjør jeg en sjelden gang til toget hvis flyavgangen er kl 07. Jeg tar helst banen, og alltid det etter en fest i byen.
|
|
|
|
#50 |
|
Audacious
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Bak i Norge, med mindre jeg kjører med ungene, da sitter de bak og jeg foran. Men dersom jeg er i ny by/nytt land og vil se meg rundt og sånt, og spørre sjåføren om ting, så kan jeg finne på å sitte foran.
|
|
|
#51 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?
Meg også. Svarte at jeg bor utenfor storby, men stort sett tar jeg drosje når jeg skal fra Oslo og hjem utenfor kollektivtransporttiden til der jeg bor. Har aldri opplevd noe guffent i drosjene. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
kamerat
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Helt automatisk bak.
|
|
|
#53 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg synes det er mest naturlig å sette meg foran når jeg setter meg inn i en bil sammen med andre folk, om det er drosjesjåfører eller andre. Etter å ha fått tilbakemelding om at det er veldig rart og brudd på alle normer, har jeg imidlertid begynt å sette meg bak. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
|
|
#56 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak, så fremt jeg ikke må sitte foran av plasshensyn. Når vi er flere (i jobbsammenheng) er det stående regel om at den som sitter foran må betale, og siden jeg hater reiseregninger stuper jeg bak, da også.
|
|
|
#58 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#59 |
|
Vaklende
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak når jeg er i Oslo eller andre større byer. Foran ellers hvis jeg er alene, med mindre jeg absolutt ikke vil prate. Hatt mange flott mennneskemøter i taxi. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg har alltid sittet bak, både når jeg har bodd i storby og småby, og når jeg er ute og reiser. Liker å drive med mitt mens vi kjører, og er ikke interessert i prat og slikt |
|
|
|
![]() |
|
|