Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?
Vi har vært på begge deler, og stort sett årlig på Tusenfryd (bor like ved).
Min erfaring er at Tusenfryd kan by på det meste, mens Hunderfossen til sammenlikning blir litt roligere - mer tusle rundt sted med noen attraksjoner som er litt spennende. Så det kommer jo helt an på hva man er ute etter.
Jeg syns ikke at barna er for små for Tusenfryd! Det er jo aktiviteter tilpasset alle aldre der, og man bør absolutt finne noe som passer for alle. Men - jeg har måttet returnere der med en hylende 3-åring i vogn etter 30 min også for den saks skyld... (Glad det var gratisbilletter da).
Tusenfryd kan gjerne bli rimelig. Pakk med nistekurv, ta med badetøy og møt opp tidlig med billetter kjøpt via internett. Da kommer man raskere inn, slipper å kjøpe dyr og dårlig mat, og kan avslutte i badeland som absolutt er moro for de minste! Og er man striks på spilleautomatene, så koster det kun inngangsbilletten. Vel verdt.
Personlig ville jeg valgt Tusenfryd, og har dere flere dere kan alliere dere med vil dere mest sannsynlig få en kjempefin dag.
Velger dere Hunderfossen, så er det også en fin opplevelse for hele familien. Surf litt på nettet da vel med ungene og spør hva de vil. 
|