|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best? | |||
| Kakao |
|
39 | 27,86% |
| Varm sjokolade |
|
83 | 59,29% |
| 1-2-3 posedrikk/oppvarmet sjokolademelk |
|
12 | 8,57% |
| Solbærtoddy |
|
6 | 4,29% |
| Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Selv foretrekker jeg varm sjokolade, mannen kakao - og begge guttene foretrekker poser. Det gjør de sikkert fordi det er posene de har fått mest - det er sjelden vi lager kakao til hele familien, for jeg og mannen har sjelden lyst på, og da er det praktisk med posene. Jeg synes posene smaker helt greit og er ikke overrasket over at noen kan foretrekke dem?
|
|
|
#62 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Det aller beste er kakao med en spiseskje konjakk i.
|
|
|
#64 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best
Åååja, så det er derfor du har fire!
|
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?
Jeg pleier jo å like alt som er ubersøtt, men nope, det smaker virkelig oppvaskvann, ja.
|
|
|
#67 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg liker posekakao best. Krem i kakao synes jeg er pyton, og ikke vil jeg ha h-melk i heller. Sjokolade er best iskald, ikke i varm melk. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg fikk noe i Budapest som bare var helt himmelsk. Tykk og god sjokolade, nesten som å drikke sjokoladepudding |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Ekte varm sjokolade er klart best,men noe vi har en gang i året eller så. Vanlig kakao er en god nr.2
|
|
|
#70 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg foretrekker varm sjokolade, mens ungene liker varm oboy. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg er ikke så veldig fan av varme drikker, men varm sjokolade (og det MÅ være krem på |
|
|
|
|
|
#72 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg liker best kakao, og gjerne med krydder.
|
|
|
#73 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg synes det er enda bedre med rom. Nesten som å spise en konfekt!
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
På jobb har vi hatt regal sin på boks, og en annen på pose. De må rett og slett blandes til en liten kopp, eller som løsningen er når det er store krus: To poser i kruset, og fra boksen ganske mye pulver i fprhold til hva mine kollegaer pleier dosere. For ja, de må blandes raust, ellers smaker de oppvaksvann. Men da er der rett og slett for mye vann. Mye pulver, lite vann = søtt og absolutt drikkbart, ganske godt også.
|
|
|
#75 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Enda så glad jeg er i sjokolade så liker jeg faktisk ikke den varianten med å lage varm drikke av det. Til nød en liten kopp kakao som sagt, men sjokolade i melk nytter ikke å få i meg. Har prøvd ulike typer, fikser det ikke.
|
|
|
#76 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Det er bare varm sjokolade som duger, og da med 70 % eller mer. Jeg bruker ikke sukker i. Krem på toppen. Noen ganger har jeg chili eller ingefær i, noen ganger litt brunt sukker og rom.
|
|
|
#77 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg er aller mest glad i varm sjokolade. Men jeg lager oftere kakao, og det drikker vi faktisk ganske ofte. Jeg er glad i alt som er varmt og søtt egentlig. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
|
|
#79 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Varm sjokolade liker jeg best - men det lager vi i praksis aldri. vi bruker mest Rett i koppen fra Toro til ungene (typ aktivitetsdager på skolen og sånt), og jeg har en boks Options Belgian Choc på kontoret (som jeg bruker mye om dagen). Som det heter på boksen "smooth, rich - full of promise"... |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken varm sjokoladebasert drikk liker du best?Jeg har helt motsatt minne med den kakaoautomaten med dama... Gledet meg hver gang, for det var stas å få kakao på kafe og gøy med automat - men så syntes jeg egentlig ikke den var noe god. |
|
|
|
![]() |
|
|