Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bilsete til baby som håndbagasje på fly?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-07, 23:19   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilsete til baby som håndbagasje på fly?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

At Sterling skriver at man må betale, må være hvis man vil ha garantert plass til setet. Vi har som sagt ikke betalt på våre 4 reiser med Sterling.

...og Sterling har ingen rutiner for å ta betalt for sete ombord og da blir det ord mot ord ombord og den diskusjonen vil de vil unngå, og da er man jo heldig de gangene det er ledig sete
Min erfaring er også at det stort sett går greit (ettersom det er jobben min opplever jeg det jo mer eller mindre daglig) privat også, men jeg har opplevd bla. på Transavia at vi måtte fjerne setet, sette ungen på fanget hele flyturen til tross for at de hadde 40 ledige seter eller mer, for vi hadde ikke betalt for eget sete til bilsete og kunne dermed ikke vise at vi hadde krav på det....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.