|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i KrakowTusen takk |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Står på egne ben
Sv: Hotell i KrakowDere som har vært der og er kjent i områdene, leter etter hotell noen jenter skal bo på i Krakow i september i år. Hvordan ligger Metropolis Design hotell i forhold til korte avstander å gå dit det er best å gå? Ligger ikke midt i gamlebyen, men litt mer mot elva, men alt ser jo ut til å være innenfor ca. 1 km avstand å gå? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hotell i Krakow
Beliggenheten og avstanden er helt ok den mener jeg. Det er jo ikke langt å gå for å komme til gamlebyen, og ok avstand til "jødekvartalet", som har sjarmerende steder å se/spise/drikke.
|
|
|
#24 |
|
Står på egne ben
Dessverre var det hotellet Andel's litt dyrere enn vi hadde tenkt den helga vi skal avgårde. I alle fall foreløpig. Følger jo med på priser, for har bare holdt av hotellet nå og kan avbestille frem til september gratis. Andel's var kr 4500,- dyrere for 4 stykker og to rom totalt, hvis vi skal ha samme betingelser og inkludert frokost som vi har på det andre. Så det blir dessverre for mye. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i KrakowVi bodde på dette hotellet når vi var i Krakow, det liggger rett utenfor muren til gamlebyen på andre siden, i forhold til det dere har sett på. Vi bodde veldig billig der når vi var der, helt greit hotell til vårt bruk, frokosten var ikke så mye å skryte av, men ellers bra!
|
|
|
#26 |
|
Står på egne ben
Sv: Hotell i KrakowFår jeg lov og mase litt videre. Ser at vi kanskje vil bo litt mer sentralt ved gamlebyen, selv om det hotellet jeg hadde funnet bare lå ca. 1 km unna. Har egentlig kikket på bare 4- og 5-stjerners hoteller, men fant nå dette 3-stjerners hotellet i gamlebyen som ser ganske fint og moderne ut og vi kan få frokost inkludert og gratis avbestilling ved endring senere, hvis jeg skulle ombestemme meg igjen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Kjenner ikke til hotellet. Men det ser jo bra ut, og har suveren beliggenhet!
|
|
|
#28 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i KrakowJeg kjenner heller ikke til akkurat dette hotellet, men det ligger ihvertfall midt i smørøyet!
|
![]() |
|
|