Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nyttårsforsetter 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-16, 10:00   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2016

- Fortsette med fjorårets forsett med å ta tak i ting som er vanskelige
- Være litt mindre slepphendt med penger
- Lese flere bøker enn i 2015

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:04   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg skal bli flinkere til å invitere folk. Vi var, i mange år, veldig flinke til det, men det siste året har det falt litt sammen. Så målet er å invitere flere på middag.

God ide. Det tror jeg jammen meg at jeg skal legge til listen min.
Den består for øvrig av;

- Mer vin
- Mer bobler
- Mer kino (utover Karsten og Petra)
- Mer teater
- Mer Harmonien
- Mer øyhopping

Gammel 04-01-16, 10:07   #43
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trene mer, det innebærer antagelig å måtte lære seg å løpe.
Lese mer, har mistet toglesingen, må prioritere inn lesing i hverdagen
Se mer og bedre ting på tv
Gå oftere på konserter og i teater
Kjøpe mindre, mer etter behov og mindre etter lyst
Dra på minst en kjærestetur med mannen i løpet av året

Gammel 04-01-16, 10:25   #44
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har hørt at Markedsplassen på FP er et hett sted å kvitte seg med garn på.

Slanke garnlageret for min del betyr strikke opp og ikke kjøpe mer enn jeg strikker.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 10:33   #45
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tren mer, lek mer, le mer.

Gammel 04-01-16, 11:27   #46
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Slanke garnlageret for min del betyr strikke opp og ikke kjøpe mer enn jeg strikker.

Ja, jeg vet :drømme: - dere superstrikkere har bare så innmari mye lekkert garn.

Gammel 04-01-16, 17:00   #47
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Denne passer bra her.New years resolutions suck, and what to do instead.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 17:47   #48
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jada.
Mindre sukker!
Mer tid med barna, mer ut, mer hverdagsaktivitet.
Få orden på livet mitt, ta vare på meg selv.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 16:07   #49
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sluttet å røyke i romjula. Nyttårsforsettet er å ikke begynne igjen. Og så har jeg sluttet med lightbrus i uka (helga er lov), og så holder jeg på med 100 dager uten sukker. I dag er dag 2. Jeg håper og tror at de endringene jeg gjør i kostholdet skal gjøre at jeg går ned en god del kg ila. 2016, men jeg slanker meg ikke. Så skal jeg ta mer vare på helsa mi sånn generelt, stresse mindre og prioritere meg selv først til en forandring. Etter hvert håper jeg at jeg skal finne motivasjon og ork til å trene igjen.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 17:10   #50
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke tenkt å ha noe nyttårsforsett, men så har jeg visst det likevel: Jeg skal ha det fint. Mer konkret betyr det å lese mer, hage mer, gjøre hyggelige ting med familien min (og kanskje til og med enda flere), sove mer. Når jeg har lyst. Hvis jeg ikke har lyst, så gjør jeg noe annet. I dag skal jeg for eksempel ha det fint med å se Krig og Fred og strikke i stedet for å legge meg tidlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.