|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Textrovert
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016- Fortsette med fjorårets forsett med å ta tak i ting som er vanskelige
![]() |
#42 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016
God ide. Det tror jeg jammen meg at jeg skal legge til listen min.
![]() |
#43 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Trene mer, det innebærer antagelig å måtte lære seg å løpe.
![]() |
#47 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Denne passer bra her.New years resolutions suck, and what to do instead.
![]() |
#49 |
Pauset
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg har sluttet å røyke i romjula. Nyttårsforsettet er å ikke begynne igjen. Og så har jeg sluttet med lightbrus i uka (helga er lov), og så holder jeg på med 100 dager uten sukker. I dag er dag 2. Jeg håper og tror at de endringene jeg gjør i kostholdet skal gjøre at jeg går ned en god del kg ila. 2016, men jeg slanker meg ikke. Så skal jeg ta mer vare på helsa mi sånn generelt, stresse mindre og prioritere meg selv først til en forandring. Etter hvert håper jeg at jeg skal finne motivasjon og ork til å trene igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg hadde ikke tenkt å ha noe nyttårsforsett, men så har jeg visst det likevel: Jeg skal ha det fint.
![]() |
![]() |
|
|