Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-16, 15:06   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kan noen fortelle meg på hvilken måte dette liksom skal hjelpe kreftpasienter?

Sitat:

Ingenting er mer smertefullt enn å se noen du er glad i på slutten av sitt liv, eller det å se at livet må gis tapt på grunn av kreft. 😢
De prøver å se bra ut, men etter cellegift og stråling så vet man at den personen er fysisk forandret, og de er i sjokk!! Jeg vet at mange av dere ikke bryr dere om denne meldinga, fordi kreften ikke har berørt deg. Du vet ikke hva det er, det å ha utkjempet kampen eller hatt noen du er glad i som har kjempet kampen mot kreften.
Dere menn og kvinner jeg kjenner, jeg spør deg om en liten tjeneste, og noen av dere vil gjøre det... Hvis du kjenner noen som har kjempet en kamp mot kreften, fortsatt kjemper eller har mistet noen til kreften... Da setter du gjerne dette som din status i én time som et tegn på respekt og minne ❤🌹
Kopier-og-lim inn - til minne for de som tapte kampen og for å støtte de familiene som er/har hatt noen som er rammet av kreft.
Hold fingeren på meldingen på mobilen din, eller din iPad og til kopier-og-lim inn på din side.
Vær så snill, ingen deling - kun kopiering.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.