|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Audacious
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg vil gjerne være med, kan lese på både norsk og engelsk.
![]() |
#23 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg ønsker meg "De urolige" av Linn Ullmann. Det blir en biografi, men det går kanskje å diskutere det også.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg er med litt avhengig av hvilke bøker jeg får til jul. :ustabil: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg er med, kanskje. Men det må være noe som jeg kan lese på Kindle.
![]() |
![]() |
#28 |
Leser
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Abbonerer (litt usikker på hvem jeg prøver å lure. Er alltid interessert i lesesiklene her på FP, men ender alltid opp med en annen bok)
![]() |
#29 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg hopper over denne runden, siden jeg er midt i ei tjukk bok nå som jeg ikke vet helt når jeg blir ferdig med, og det er så mye annet som frister. Kanskje hopper jeg på igjen om det passer og dere tilfeldigvis leser Jonathan Franzens Purity. Ser den er nevnt her, den kan eventuelt kanskje være aktuell til senere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Mitt forslag: Indias datter, av Shilpi Somaya Gowda. Fordi det er en av bøkene som allerede ligger på julegavekindlen min, og den første jeg bet meg merke i.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 30-12-15 kl 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg vil være med! Men bare på norsk. Og gjerne den nye til Linn Ullmann for den har jeg og har begynt på og da har jeg forsprang. Og så gjerne Jonathan Frantzen etterpå fordi han skriver så godt. Og jeg stemmer for ikke-kjedelige bøker, og absolutt ikke fantasy og helst ikke krim heller. Men jeg er med, altså. Skikkelig med og skikkelig alt-etende. Særlig når det kommer til Siri Hustvedt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
kamerat
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Jeg mislikte Corrections så iherdig at jeg neppe leser Frantzen igjen.
![]() |
#33 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Er det store motforestillinger mot Linn Ullmann sin? P.t er det 3 som vil lese denne. Eller Frantzen? Skulle vi laget en poll med 4 alternative bøker?
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Lag gjerne en poll med de bøkene som har fått mest interesse fra denne tråden?
![]() |
#37 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Lesesirkel på nyåret?Nå har jeg lest så mye dritt den siste tiden, bare for å gjøre noe annet enn å surfe på nett. Og da har det blitt mye lettlest pocket som er underholdende der og da men ikke noe mer. Alle bøkene er så like at jeg nesten ikke kan spille de fra hverandre i ettertid.
![]() |
|
|