|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk skjerf, deksel til mobilen, 3 bøker, kr 10 000,-, kr 1500 i gavekort på en skjønnhetssalong, fruktskål fra Georg Jensen, stekepanne, billetter til Melissa Horn i Stavanger konserthus, salt og pepper bøsser, øredobber fra Glitter og en Dixie veske. Fruktskålen, salt og pepper bøssene og stekepannen var felles gaver med mannen.
![]() |
#82 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk nydelig halssmykke av mannen min, og gavekort på ansiktsbehandling i salong av barna. Det koseligste i år var en hjemmelaget lykt fra et barn jeg var koordinator for før jeg byttet jobb. Det morsomste var fra min kreative kusine som driver med bier, hun hadde laget en stor bunke bivokspapir til matvarer.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk inngangsbilletter til 3 opplevelser til en reise vi skal på i påsken, noe penger, en bålpanne, Balsamico, to forskjellige pestoer og oliven. Et armbånd, sjokolade og Yogite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg trodde ikke jeg kom til å få noen gaver under treet i år, siden jeg/vi hadde "fått" nytt kjøkken, penger og telysholdere fra Herstal på forhånd, men jeg fikk både tacobrett, pizzastein, hjemmelaget skjerf (storesøster hadde strikket med armene!), hjemmelaget julepynt, smykker (fra hhv Glitter og Gullsmed), dusjsåpe, julekulelys og gammasjer.
![]() |
|
|