Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-15, 20:28   #81
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk skjerf, deksel til mobilen, 3 bøker, kr 10 000,-, kr 1500 i gavekort på en skjønnhetssalong, fruktskål fra Georg Jensen, stekepanne, billetter til Melissa Horn i Stavanger konserthus, salt og pepper bøsser, øredobber fra Glitter og en Dixie veske. Fruktskålen, salt og pepper bøssene og stekepannen var felles gaver med mannen.

Gammel 27-12-15, 09:28   #82
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk nydelig halssmykke av mannen min, og gavekort på ansiktsbehandling i salong av barna. Det koseligste i år var en hjemmelaget lykt fra et barn jeg var koordinator for før jeg byttet jobb. Det morsomste var fra min kreative kusine som driver med bier, hun hadde laget en stor bunke bivokspapir til matvarer.
I tillegg fikk jeg skikkelig yogamatte, penger, og masse godteri (som jeg virkelig ikke burde spist opp!)

Gammel 27-12-15, 09:56   #83
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk inngangsbilletter til 3 opplevelser til en reise vi skal på i påsken, noe penger, en bålpanne, Balsamico, to forskjellige pestoer og oliven. Et armbånd, sjokolade og Yogite.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 12:16   #84
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde ikke jeg kom til å få noen gaver under treet i år, siden jeg/vi hadde "fått" nytt kjøkken, penger og telysholdere fra Herstal på forhånd, men jeg fikk både tacobrett, pizzastein, hjemmelaget skjerf (storesøster hadde strikket med armene!), hjemmelaget julepynt, smykker (fra hhv Glitter og Gullsmed), dusjsåpe, julekulelys og gammasjer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.