|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvorfor ble det fudge?Koker du for lenge blir det drops, koker du for kort blir det fudge, en mellomting blir seige karameller. Hvis de smuldrer så har du nok fått sukkerkrystaller i den.
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor ble det fudge?
Når jeg tidligere har kokt for kort har jeg ikke fått fudge, men det har bare vært noe kliss, som ikke har latt seg dele opp. Jeg helte det over i ei ildfast form kledt med matpapir. Langs kantene ble det faktisk seig karamell nå også, mens det var det midt i som ble fudge... Og det var det beste! Så jeg vil gjerne få dem slik neste gang også, men da må jeg vite hva jeg gjorde "feil", så jeg kan gjøre det igjen.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor ble det fudge?Takk, det med stivnet sukker langs kanten hørtes logisk ut. Tenker det er noe sånt som har skjedd.
![]() |
|
|