Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-15, 11:39   #21
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Lampe, kremer, skinntøfler, bøker og en del fellesgaver med mannen som bestikk ol. Veldig fornøyd! Vi var bare 6 i år, men alle fikk opplevelsesgaver som operabilletter, konsertbilletter, slalomhelg, badeland med hotell. Gøy! Tror det blir flere slike i årene fremover!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 11:42   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kähler Omaggio i sølv/hvit
Vinterjakke
Maleri
Tusjer
Hudpleiesett
Bodylotion
Kokebok
Toalettveske
Skjerf
Fat
Morgenkåpe
Willow Tree-engel
Bokstav-utstikkere (til marsipan/fondant)
Smågaver fra ungene
Øredobber

Og så fikk vi noen fellesgaver:
Håndmikser
Pengegave
Kodelås til ytterdør
Gavekort på spa/hotell
Gavekurv med te, sjokolade osv.

Gammel 25-12-15, 11:45   #23
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nissen var veldig snill i år må jeg si. Jeg fikk en gps med halsbåndtracker til hund. Nå har ikke vi hund, og denne gps'en kan kjøpes uten halsbåndet så jeg lurer på om mannen har planer om å bli med på hundekjøp i 2016. Jeg fikk også endel penger som tilskudd til ny jaktrifle, og fleesjakke fra Kari Traa.

Nye dundyner til hytta, sengetøy og vin fikk vi også.

Gammel 25-12-15, 11:48   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tynn, lekker ullgenser
Ull/silketrøye
Julekaffe
Masse flotte ting barna har laget på skole, SFO og speider.
Veske
Sjal
Et par bøker
Sølvbestikk
Fuglemater og fuglefrø (koselig gave å få)
Pysj
Gavekort på vin
Kryddersett

Veldig, veldig fornøyd.

Gammel 25-12-15, 11:59   #25
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjerf og lue
Kjøkkenforkle
Penger
Gavekort
Vinflaskepropp (hva heter det da?)
Lys og servietter

Gammel 25-12-15, 12:05   #26
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en god del pund som jeg skal ha med meg til Birmingham om litt under to uker, sokker, penger, sengetøy, en minionbamse til samlingen min fra gutta, hjemmelagde ting fra minsten, noe kakapyntgreier, teaterbilletter, diverse godis fra kolleger, et par søte julepyntenisser, gavekort på "Kafèkos for to".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:06   #27
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Ny Ergorapido støvsuger samt øretelefoner med noice cancelling. Så nå er jeg lykkelig småbarnsmamma

Og kaffekanne og litt hjemmelaget julepynt fra barna.

Gaverunde 2 og 3 har jeg fortsatt til gode.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:07   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Lampe til stua
- Hjemmestrikket lue og skjerf
- En svar mohair cardigan
- Salt og pepperbøsse fra LeCreuset
- Et lite Kahlerhus
- Pyntefat med ting på (nydelig!)
- Penger

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:13   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snille barn og snill kjæreste! Akkurat hva jeg ønsket meg!

(Og så fikk jeg to gensere av Barn&Mann , og et Asterixhefte fra meg selv. (Jeg trodde ikke Mannen hadde fikset noe, så jeg skrev "til mamma fra nissen" på en pakke, for ungene blir så lei seg når det ikke er noe til meg. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:27   #30
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Hjemmestrikkede ullsokker, sjokolade, hjemmelaget pesto, penger, skål, neglelakk, hudprodukter, flaxlodd. Mannen og jeg kjøpte forstørrelse av konfirmasjonsbilde til hverandre før jul. Mamma og co tar oss med på ferie til sommeren, så det blir på en måte julegaven fra dem.

Gammel 25-12-15, 12:32   #31
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Minsten hadde laget en lykt og stick med ukjent innhold i bhg, ellers fikk jeg mobildeksel fra Richmond& Finch fra ungene, sko fra mannen, penger fra svigermor. Fra andre i familien fikk vi to stekepanner, juletrelykt fra Kähler, to Hammersøi- staker, gavekort på tur for hele familien til en gitt sum.

Gammel 25-12-15, 12:33   #32
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år hadde virkelig barna mine slått til med store gaver. Ble helt overveldet. Jeg fikk Fitbit-armbånd av en sønn, juicemaskin av en, fin rutete pysjbukse av minsten, sengetøy og lyshus av eldste sønn og familien. Og så fikk jeg fin kåpe av mannen, og ellers nydelige Royal Copenhagen julekrus, sølvskjeer som oldemoren min har hatt, håndkrem og fotkrem, CD-er og litt forskjellig. En fin Boblen-vase fikk vi også, jeg har en mindre en fra før.

Sist redigert av Filifjonka : 25-12-15 kl 13:32.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:45   #33
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masse fint!

Ski og skistøvler fra mann og barn, hjemmelaget skjærefjøl fra eldste (), kashmirgenser, løpebukse og penger. Mannen og jeg fikk servise (som vi ønsket oss). Pengene skal omsettes i nye slalomski og mer servise.

Ja, og så fikk jeg boken til Hege Storhaug. Fra en som vet veldig, veldig godt at det er noe jeg aldri hadde funnet på å kjøpe selv eller ønske meg. (Den ble gitt med et glimt i øye, altså. Og jeg burde sikkert lese den, for å vite hva det er jeg kritiserer. Men jeg vet ikke om jeg orker. Så den blir nok byttet.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:55   #34
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk masse jeg ønsket meg - ny sovepose, ymse kjøkkensaker, TV-serien (eller egentlig er det vel tre filmer) Hollow Crown. Og så fikk jeg fine tøyposer til bunad, bunadsko og sjal, videre operabillett, gavekort på teaterbilletter, grytekluter med Tardis-motiv, ullskjerf, et par bøker, gavekort på Kindle, fotokalender med tantebarn og dessuten en Sherlock-kalender fra Poden.

Gammel 25-12-15, 13:01   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk MacBook air konsertbilletter, teaterbilletter + middag, lekkert sengetøy, gulvlysestake, div te og såpe og sånn, lekkert Kari Traa-treningstøy og tilskudd til bunadssølv til den nye bunaden min.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:08   #36
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk: gullsmykke, fotoredigeringsprogram, ulltrøye, ullsokker og penger. Pengene fra svigers skal jeg omsette i noe fint til meg selv, pengene fra mamma og pappa er ca. halve flybilletten til Malawi.

Sammen fikk vi gavekort på Storosenteret, bolle og serveringsfat fra Rosendahl (helt tilfeldig i samme serien).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:08   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så fikk jeg basseng i kjelleren.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:09   #38
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Den beste julegaven for min del kom i år rett i forkant av jula, etter drøye to år i deltidsjobb og som jobbsøker fikk jeg endelig napp og ble tilbydt 100% jobb i nytt firma. Etter 16 år for samme arb.giver starter jeg nå endelig på nytt. Den :gaven: er nok den beste av alle. Ellers fikk jeg et Midtbygavekort, en superfin telysholder i glass, et herlig pledd, en pizzasaks (rare greier ) og en slags kopp som man smelter sjokolade i for å dyppe frukt og lignende i. Flotte gaver jeg setter stor pris på.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:16   #39
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åneii, hva skjer?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:16   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en urtedyrkesak, et stilig pledd fra Funkydoris, Lotusbolle, boka Dyrk byen! og et bilde som hang hos besteforeldrene mine. Og deilig te og sjokkis.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

, Pascal-kokebok

Anbefaler sitronkaka! Men jeg dropper vann i glasuren og kjører på med bare sitronsaft og sukker.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ånei!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.