|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Lampe, kremer, skinntøfler, bøker og en del fellesgaver med mannen som bestikk ol. Veldig fornøyd! Vi var bare 6 i år, men alle fikk opplevelsesgaver som operabilletter, konsertbilletter, slalomhelg, badeland med hotell. Gøy! Tror det blir flere slike i årene fremover!
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Kähler Omaggio i sølv/hvit
![]() |
![]() |
#23 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Nissen var veldig snill i år må jeg si. Jeg fikk en gps med halsbåndtracker til hund. Nå har ikke vi hund, og denne gps'en kan kjøpes uten halsbåndet så jeg lurer på om mannen har planer om å bli med på hundekjøp i 2016. Jeg fikk også endel penger som tilskudd til ny jaktrifle, og fleesjakke fra Kari Traa.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Tynn, lekker ullgenser
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk en god del pund som jeg skal ha med meg til Birmingham om litt under to uker, sokker, penger, sengetøy, en minionbamse til samlingen min fra gutta, hjemmelagde ting fra minsten, noe kakapyntgreier, teaterbilletter, diverse godis fra kolleger, et par søte julepyntenisser, gavekort på "Kafèkos for to". |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Klar
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Ny Ergorapido støvsuger samt øretelefoner med noice cancelling. Så nå er jeg lykkelig småbarnsmamma |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Snille barn og snill kjæreste! Akkurat hva jeg ønsket meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Hjemmestrikkede ullsokker, sjokolade, hjemmelaget pesto, penger, skål, neglelakk, hudprodukter, flaxlodd. Mannen og jeg kjøpte forstørrelse av konfirmasjonsbilde til hverandre før jul. Mamma og co tar oss med på ferie til sommeren, så det blir på en måte julegaven fra dem.
![]() |
#31 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Minsten hadde laget en lykt og stick med ukjent innhold i bhg, ellers fikk jeg mobildeksel fra Richmond& Finch fra ungene, sko fra mannen, penger fra svigermor. Fra andre i familien fikk vi to stekepanner, juletrelykt fra Kähler, to Hammersøi- staker, gavekort på tur for hele familien til en gitt sum.
![]() |
#32 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?I år hadde virkelig barna mine slått til med store gaver. Ble helt overveldet. Jeg fikk Fitbit-armbånd av en sønn, juicemaskin av en, fin rutete pysjbukse av minsten, sengetøy og lyshus av eldste sønn og familien. Og så fikk jeg fin kåpe av mannen, og ellers nydelige Royal Copenhagen julekrus, sølvskjeer som oldemoren min har hatt, håndkrem og fotkrem, CD-er og litt forskjellig. En fin Boblen-vase fikk vi også, jeg har en mindre en fra før. Sist redigert av Filifjonka : 25-12-15 kl 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
villende
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Masse fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk masse jeg ønsket meg - ny sovepose, ymse kjøkkensaker, TV-serien (eller egentlig er det vel tre filmer) Hollow Crown. Og så fikk jeg fine tøyposer til bunad, bunadsko og sjal, videre operabillett, gavekort på teaterbilletter, grytekluter med Tardis-motiv, ullskjerf, et par bøker, gavekort på Kindle, fotokalender med tantebarn og dessuten en Sherlock-kalender fra Poden.
![]() |
#35 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk MacBook air
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk: gullsmykke, fotoredigeringsprogram, ulltrøye, ullsokker og penger. Pengene fra svigers skal jeg omsette i noe fint til meg selv, pengene fra mamma og pappa er ca. halve flybilletten til Malawi.
![]() |
#38 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Den beste julegaven for min del kom i år rett i forkant av jula, etter drøye to år i deltidsjobb og som jobbsøker fikk jeg endelig napp og ble tilbydt 100% jobb i nytt firma. Etter 16 år for samme arb.giver starter jeg nå endelig på nytt. Den :gaven: er nok den beste av alle. Ellers fikk jeg et Midtbygavekort, en superfin telysholder i glass, et herlig pledd, en pizzasaks (rare greier |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva fikk du til jul?Jeg fikk en urtedyrkesak, et stilig pledd fra Funkydoris, Lotusbolle, boka Dyrk byen! og et bilde som hang hos besteforeldrene mine. Og deilig te og sjokkis.
Anbefaler sitronkaka! Men jeg dropper vann i glasuren og kjører på med bare sitronsaft og sukker.
Ånei!
![]() |
|
|