|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Steke ribbe over natten?Jeg kan rapportere om fantastisk saftig og god ribbe. Vi går nok aldri tilbake til kortstekt etter å ha prøvd dette!
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke ribbe over natten?
Ble svoren sprø også uten problemer da? Vurderer å teste dette når vi skal ha ribbe på lørdag med gjester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Steke ribbe over natten?Jeg stekte også over natten for første gang, brukte en oppskrift jeg fant med stjerneanis, kanelstang etc. Kommer til å fortsette å gjøre det sånn, ribben ble sjukt saftig og mør og svoren ble helt knusksprø, helt crazy sprø over hele ribben.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
Jeg gjorde det for første gang i fjor. Når det formelig poppet inne i stekeovnen, var det veldig stas
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
Det hørtes jo veldig bra ut! Lurer på om jeg skal teste dette til nyttårsaften. Ovnen på 70 grader?
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke ribbe over natten?Må ha litt mer med "t-skje" jeg også. Når vi skal spise kl. 16 i morgen, når må den settes inn da? Noe vann eller noe annet oppi langpanna sammen med ribba? Svoren opp hele tiden? Midt i ovnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
Oppskrift? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
Denne brukte jeg.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 25-12-15 kl 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|