Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Baksnakking og rykter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-07, 18:34   #10
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baksnakking og rykter

Når det er du som blir baksnakket og slarvet om?

Det kommer veldig an på hva det er. Jeg var i en kjempekonflikt med sjefen min på min gamle jobb, og byttet jobb etter kort tid. Det ble snakket veldig om, og de villeste historier florerte rundt omkring. Da ble jeg veldig trist, fordi jeg følte meg veldig urettferdig behandlet, og hadde følelsen av å ikke bli hørt. Jeg opplevde en gang like etter at jeg sluttet at to damer satt på et bord ved siden av meg og min venninne på kafe, og snakket om meg og den jobbkonflikten. De visste tydeligvis ikke hvem jeg var, så jeg lot dem snakke ferdig, og da de var ferdig brøt jeg inn og sa at jeg ble veldig lei meg over å høre hvilken vending den historien hadde tatt, og at det ikke var sånn det var. De mistet munn og mæle for å si det sånn.

Dersom noen har noe de lurer på, hvorfor kan de ikke komme til meg å spørre? Jeg vet at jeg kan oppleves som kvass fordi jeg ikke er redd for å si i fra og ta tak i ting. Jeg har ikke behov for at alle skal like meg, så vil de snakke om meg, så for all del. Så lenge de holder seg til sannheten.

Når du hører baksnakking og rykter?

Når noen kommer til meg og spør "har du hørt...", så sier jeg at det har jeg overhodet ingen interesse av å snakke om, og ber dem ta kontakt med vedkommende det snakkes om. Derfor får jeg sjelden høre slarv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.