|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2015De blir visst ikke kvitt omgangssyke i barnehagen så nå er faktisk julefrokosten avlyst - de er redde for at folk skal nyse på maten på bordet....Jeg kjenner at jeg sliter litt med å forstå den der for det er kun adgang for barna som allerede spiser frokost i barnehagen uansett pluss de foreldrene som ellers leverer i barnehagen(altså, begge foreldrene er velkommen men ikke alle som kan det)...Men, men. Jeg hangler for tiden men med annet enn omgangssyke så da er jeg vel egentlig nesten glad til.
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2015Så utrolig kjedelig Acino.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Juletråden 2015Da har julestemningen kommet hit også!
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Juletråden 2015Danseforestilling nummer to var skikkelig flott, fra noen alldeles deilige femåringer som akkurat har begynt på barnedans til 16-18-åringene på moderne dans som var "sprelledamer". De var så flinke!
![]() |
|
|