|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Dere som har lagd BountykulerEg brukte oppskrifta på Det søte liv kor det stod at blandinga skulle vere kvit, men den blei ganske gul her og. Men veldig, veldig gode. Eg brukte over 20 min. på å koke opp blandinga på nivå 3 av 9 i teflongryte og under omrøring, så eg skjønner ikkje korleis det kan bli kvitt. Ikkje så lenge ein har sirup og smør i, for begge deler gjer det jo gyllent.
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Dere som har lagd Bountykuler
Nemlig. Det er det jeg heller ikke forstår. Våre ble også ganske gule. I første runde forstod jeg jo hva det betydde at det ble karamell, for da ble det virkelig brunt og smakte flytende karamell. Det skjedde ikke andre gang, men det ble på ingen måte hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå fikk jeg skikkelig lyst på! Sa i kveld til eldste at "nå er vi ferdig med baking og laging av godteri denne julen", men det spørs om vi ikke må lage i morgen.....
![]() |
#4 |
I mål
|
Ja, når jeg skjønte det med kokingen (og unngikk å svi sjokoladeblandingen, noe jeg gjorde første gang, men det var bare fordi jeg var helt hjernedød fordi storebror og lillesøster kranglet sånn) var det jo ganske greit. Storebror mente det var et "greit prosjekt" og jeg er for så vidt enig. Hyggelig å rulle ut kulene og lett å være med for stor og liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|