Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

[Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-15, 21:59   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det bare jeg som er gammel og knirkete når jeg mener at ungdommene bare har godt av å gå? (Jeg går selv også, altså.)

Gammel 14-12-15, 22:49   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?

Haha, sånn føler jeg det også, Tjorven, men jeg har ikke turd å si det høyt!

Gammel 14-12-15, 23:01   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere, ass. Nå er dere gammeldagse ja. Om ungene bytter ut all gange med en slik motorisert sak så, men her er det vel snakk om leketøy. Riktignok farget av at jeg bor på en kant av byen hvor ingen har sånt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 23:15   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her brukes det som fremkomstmiddel og de er OVERALT!

Gammel 14-12-15, 23:50   #25
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det bare jeg som er gammel og knirkete når jeg mener at ungdommene bare har godt av å gå? (Jeg går selv også, altså.)

Kast sykla og skøyter og alt!

Gammel 14-12-15, 23:57   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dere, ass. Nå er dere gammeldagse ja. Om ungene bytter ut all gange med en slik motorisert sak så, men her er det vel snakk om leketøy. Riktignok farget av at jeg bor på en kant av byen hvor ingen har sånt.

Nope. Studentene her bruker det som transportmiddel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 23:59   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er riktignok stort sett denne typen som er i omløp her da:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 00:09   #28
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er riktignok stort sett denne typen som er i omløp her da:

Jeg synes det ser utrolig rart og snodig og ganske teit ut. Men sikkert kult da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 00:10   #29
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det ser utrolig rart og snodig og ganske teit ut. Men sikkert kult da.

Ja, hvorfor stå når man kan gå liksom.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 00:11   #30
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde en sånn test med "mannen i gata" på et eller annet program jeg var innom Det var ytterst få som klarte å stå på det store greia der med det store hjulet i midten. Den var tydeligvis vanskelig å balansere på. Det andre brettet med to hjul du sto på tok folk lettere så det ut som.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 00:12   #31
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ja, hvorfor stå når man kan gå liksom.

Det går jo ikke akkurat fort liksom. Ikke de jeg har sett i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 07:05   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nope. Studentene her bruker det som transportmiddel.

Studentene ja. Her snakket vi om en julegave til barn som dermed ikke går særlig fort.

Sist redigert av Tallulah : 15-12-15 kl 09:30.
Gammel 15-12-15, 08:19   #33
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Gutten min har brukt det for moro. Han blir ganske sliten i beina og jeg ser for meg at det er mindre slitsomt å gå/sykle.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 08:36   #34
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synest det ser skikkelig snodig ut når det plutselig glir en ungdom forbi kjøkkenvinduet.

Guttungen (9) ønsker seg, men frå selvfølgelig ikke.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 09:34   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Studentene ja. Her snakket vi om en julegave til barn som dermed ikke går særlig fort.

Og som sagt, her ser det ut til at mye gåing, type til og fra skolen og senteret, erstattes med disse her. Man ser typisk en guttegjen der noen går og noen står på disse greiene. Ikke verdens undergang, selvsagt, men ikke akkurat noe jeg ville betalt tusenvis av kroner for å legge til rette fot heller. Jeg ser ikke noen som "leker" med det, egentlig. De bare forflytter seg uten å gå.

Gammel 15-12-15, 09:36   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og som sagt, her ser det ut til at mye gåing, type til og fra skolen og senteret, erstattes med disse her. Man ser typisk en guttegjen der noen går og noen står på disse greiene. Ikke verdens undergang, selvsagt, men ikke akkurat noe jeg ville betalt tusenvis av kroner for å legge til rette fot heller. Jeg ser ikke noen som "leker" med det, egentlig. De bare forflytter seg uten å gå.

Jaja, noen fordeler skal man ha ved å ikke bo i et pengesterkt område, som attpåtil er dekket av brostein og hullete gater. Her skater og sparkesykler ungene.

Jeg hadde heller ikke kjøpt det altså, men det har mer med bruk vs. kostnad. Om jeg syns det ble for mye kjøring og lite gåing er det jo bare si at i dag får de ta skateboardet/sparkesykkelen/sykkelen/beina i stedet.

Sist redigert av Tallulah : 15-12-15 kl 12:08.
Gammel 15-12-15, 11:40   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interessant. Har ikke sett et eneste sånt her jeg bor.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 11:42   #38
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damn, det var dyrt for leketøy å være. Får man dem ikke under 5000?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 11:45   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden politiet har gått ut såpass massivt angående akkurat disse og at aldersgrensen bør respekteres, synes jeg det gir en veldig underlig signaleffekt om man kjøper allikevel til barn under 16.

Jeg kan godt være med på at noen ting kan lempes litt på fra tid til annen, men ikke når det er så uttalt, en trendgreie, og en sabla dyr trendgreie, ikke minst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 11:52   #40
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Her har det vært mange rundt. Rektor på U-skolen har gitt beskjed på en eller annen måte at han ikke vil se sånt på skolen.
Det er 2 av eldstemann sine kompiser som har sånn som vist over her men de er lagt bort etter at forbudet ble mer kjent.
Min gutt snakket litt om at han ville ha før sommerferien men det har ikke vært noe mer snakk om det. Mener at de sa at det kostet ca 6.000,-

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.