|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Når pyntes juletreet hjemme hos deg? | |||
1. desember/ første helgen i advent |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,47% |
Andre helgen i advent |
1 | 0,62% |
Tredje helgen i advent |
5 | 3,09% |
Fjerde helgen i advent |
14 | 8,64% |
22. desember |
16 | 9,88% |
23. desember |
102 | 62,96% |
Det varierer veldig fra år til år |
20 | 12,35% |
Har ikke juletre |
0 | 0% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter du juletreet?I aar pynter vi 4. helgen i advent (som jeg krysset av), men det varierer litt ift. naar 4.advent/julaften er. Vi pynter ca 20. desember vil jeg si. Det er utrolig magiske med juletre för julaften, synes jeg. Var oppvokst med aa pynte lille julaften og staa og se paa de gale naboene som pyntet för, men naa er det jeg som bestemmer |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Hvis jeg får velge, lille julaften. Hvis mannen får velge, 1. Desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Vi pynter alltid lille julaften. Og for oss er det viktig at hele familien gjør det sammen og ikke bare noe de voksne gjør etter sengetid.
![]() |
#24 |
Borte
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Lille julaften. Før pyntet jeg alt lille julaften, men nå pynter jeg som regel helgen før jul og sparer kun juletreet til 23.
![]() |
#25 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Når ungene er hjemme, lillejulaften, når de er hos pappaen sin så har vi pyntet dagen før de drar. Men i år drar de allerede 19.desember, så da har jeg egentlig bestemt at det ikke blir juletre i år. Ungene er ikke helt enige, men de skal være borte til over nyttår, så da spiller det ingen rolle. De gangene de har kommet hjem i romjulen har det vært en selvfølge med juletre.
![]() |
#26 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Bittelille eller lille julaften.
![]() |
#29 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Stort sett de 23. Vi har ofte satt det opp dagen før fordi det da er klart til pynting. Det er litt pes med saging og å forsøke få det rett.
![]() |
#30 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Vi skal ikke ha juletre i år siden vi er borte mesteparten av jula likevel.
![]() |
![]() |
#31 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Siste helgen før jul, for vi reiser vekk i julen og vil gjerne ha litt jul i stuen før vi drar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Normalt 23. desember, men det har hendt det har blitt pyntet før det også.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Stemte 22. Det kommer litt an på planene våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Hm. Forstår nå hvorfor vi har fått så mange kommentarer på treet vårt (som har vært pyntet siden 6. desember) Jeg var ikke klar over at det var så vanlig med 23 ...
![]() |
#35 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Hvem som skulle gidde å pynte? Jeg elsker jo å pynte juletreet!
![]() |
![]() |
#36 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?
Jeg synes bare de første 10 kulene er gøy, etter det er det kun en plikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Lille julaften, men i år blir det 19 desember tror jeg!
![]() |
#38 |
kamerat
|
![]() Sv: Når pynter du juletreet?Alltid lille julaften. (Og alltid litt seinere om kvelden enn vi hadde tenkt.
![]() |
|
|