|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket hverdagsservise har dere?Vi har hvite middagstallerkener med rillekant fra Pillivuyt, tror det heter Plissé. Bruker dem hver dag, kan også brukes til pent. Kjempekvalitet, tåler alt, ovnfaste. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilket hverdagsservise har dere?Mannen hadde Figgjo Blåklokke før me møttes, og det er framleis i bruk. Eg synes det er så fint!
|
|
|
#64 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilket hverdagsservise har dere?Jeg har asjetter fra Arabia Arctica og liker fasongen og fargen veldig godt. Nå ser jeg at det finnes en dekorert utgave av disse under navnet Arabia Piilopaikka. Hm, kanskje putte det på ønskelisten. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvilket hverdagsservise har dere?Her i huset er vi begge slepphendte, pluss at vi har benkeplate i granitt. Så etter litt prøv-og-feiling har jeg nå investert i Wiik og Walsøe sitt Whitewood. Dvs, jeg har ihvertfall nok til hverdagsbruk. Mønsteret er nok ike for alle, noen tror at det er sprukket. Jeg liker at det er hvitt feltspatporselen, litt delikat og gjennomskinnelig, samtidig som det tåler nesten alt, inkludert mikro og stekeovn. Det er detmest holdbare serviset jeg har hatt.
Jeg ble veldig nysgjerrig på hva slags tallerkener det var? Bilde? Kanskje jeg klarer å finne noen flere til dere!? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvilket hverdagsservise har dere?Vi har også Ittala Teema, middagstallerkener i hvitt, frokostskåler og frokosttallerkener i sort, hvitt og et marimekkomønster de hadde for snart 10 år siden. Vurderer hele tiden å kjøpe noe i farger, men greier ikke å bestemme meg. Kanskje noe rødt til jul? Eller det med uglene, som også er fra Ittala. Har til 10, foreløpig.
|
|
|
#67 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket hverdagsservise har dere?Vi har et jeg kjøpte på KID for mange år siden, og jeg liker det veldig godt.
|
![]() |
|
|