|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?I vår outlook-exchange-2013-verden er det uproblematisk å søke i mapper, just sayin´.
![]() |
#42 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Ble inspirert av denne tråden, og har nå slettet masse!! (Inkludert et par jeg strengt tatt ikke burde slettet...😁 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?
Jeg måtte bare dra opp denne tråden for å fortelle at jeg i dag ble hanket inn i forbindelse med en gjennomgang som Riksrevisjonen har av et prosjekt som jeg ledet fra 2007 til 2012. Det var noen mangler i dokumentasjon av avtaler som ble inngått i den perioden. Og jeg kunne dokumentere alt basert på gammel mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Men hvis du hadde registrert de mailene i et saksbehandlingssystem med godkjent arkivkjerne hadde de blitt ivaretatt, uavhengig av tilgang til din epost.
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
Det har du helt rett i, men jeg gjorde akkurat det jeg ble bedt om å gjøre den gangen, så jeg anser meg selv som forholdsvis uskyldig i denne saken likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
Ja, det er vel forholdsvis nytt å ha gode rutiner for sånt, så det har du rett i.
![]() |
#47 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp. Men jeg sletter en del, da. Jeg får flere hundre mail hver dag og de fleste får jeg garantert aldri bruk for. Og så har jeg bare mail jeg fortsatt ikke har gjort noe med i innboksen. Så snart de er behandlet flyttes de til en (én) arkivmappe. Når den blir full tvinger IT-systemet meg til å arkivere et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2015
![]() |
![]() Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Har satt inn nytt minnekort i mobilen, så jeg får mer plass til bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Problemet med om jeg burde slette gamle sms-meldinger løste seg selv.... mobilen døde, så helt at jeg fikk ikke overført samtaler til den nye, og vips, så startet jeg med blanke ark. Bilder hadde jeg på minnekort og kontakter synket med google, så det ordnet seg.
![]() |
#50 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jøss, ingen har fortalt meg at jeg har en tvilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Flink på mailen, der må jeg ha oversikt. Resten tenker jeg ikke på. Tar et røsk et par ganger i året.
![]() |
|
|