Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiste du til frokost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-15, 19:19   #261
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva spiste du til frokost?

I dag var det ei halv skive med ost på vei ned trappa, mer var det ikke tid til. I morgen tror jeg det blir Jools Oliver sin oppskrift på kjøleskapsgrøt med yoghurt, bær og nøtter, som jeg kan ta med på jobb. Denne:

Gammel 17-08-15, 21:35   #262
Trinity
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Trinity er litt kul
Standard

Rugsprø med brie og paprika

Gammel 17-08-15, 21:52   #263
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tok min standardfrokost: havregrøt av 1 dl havregryn, 1 dl vann og 0,75 dl skummet melk. 3 min i mikro, rører inn en toppet skje mager cottage cheese og hiver en liten neve blåbær på toppen. Dette er virkelig utrolig godt, og jeg blir visst ikke lei av det heller.

Gammel 18-08-15, 09:18   #264
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser stort sett det samme: Laktosefri yoghurt med blåbær (evt. andre bær hvis vi har) og hjemmelaget frokostblanding. I det siste har jeg begynt å blande inn litt cottage cheese, og da holder jeg meg mett lenger. Viker sjelden fra denne, men jeg blir ikke lei heller, så da går det finfint.

Gammel 18-08-15, 09:24   #265
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke kommet så langt som til frokost ennå, men tipper det blir samme gode smørbrød som i går.

Gammel 18-08-15, 09:26   #266
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Frokost ja, det hadde vært en ide. Men tror jeg drøyer til etter et møte jeg har vært på, så drar jeg og kjøper meg en salat eller noe.

Gammel 18-08-15, 10:01   #267
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chiapudding med lemon curd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 10:05   #268
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knekkebrød, kaviar, gulrot :vilnednoenkg:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 10:06   #269
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Kjøleskapsgrøt, de blir lunsjen også.

Gammel 18-08-15, 10:13   #270
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2skiver nøttebrød med ost og eplete.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-15, 11:40   #271
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bananpannekaker med kanel og muskat. Tok muskat ved en feiltagelse, men det ble godt allikevel.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-15, 12:30   #272
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Egg, pære, mandariner, paranøtter, Cultura og appesinjus. :tagerhvamanhaver:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-15, 13:38   #273
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Egg, pære, mandariner, paranøtter, Cultura og appesinjus. :tagerhvamanhaver:

Gammel 06-12-15, 13:39   #274
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laks, eggerøre, sjokomelk og rundstykker.
Adventsfrokost her i huset er ren kos og hygge og stas og moro.

Gammel 06-12-15, 13:41   #275
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Laks, eggerøre, sjokomelk og rundstykker.
Adventsfrokost her i huset er ren kos og hygge og stas og moro.

Nå ble jeg sulten igjen.

Gammel 06-12-15, 13:46   #276
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Nå ble jeg sulten igjen.

Vi har adventsfrokostkos hver morgen i adventstiden. Bare Poden og jeg til hverdags da, og mannen (og eventuelt stesnuppa) i helgene.
Da spiller vi julemusikk, drikker kaffe/kakao, spiser omelett eller annet godt og bare tar livet med knusende ro fram til verden starter.

Gammel 06-12-15, 13:51   #277
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Vi har adventsfrokostkos hver morgen i adventstiden. Bare Poden og jeg til hverdags da, og mannen (og eventuelt stesnuppa) i helgene.
Da spiller vi julemusikk, drikker kaffe/kakao, spiser omelett eller annet godt og bare tar livet med knusende ro fram til verden starter.

Så koselig. Ungene mine har ikke ro i rumpa til den slags.

Gammel 06-12-15, 13:57   #278
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så koselig. Ungene mine har ikke ro i rumpa til den slags.

Hemmeligheten er å dra de opp så tidlig at de egentlig sover.
Også blir de større, og da har det allerede blitt en tradisjon.

Gammel 06-12-15, 14:16   #279
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Hemmeligheten er å dra de opp så tidlig at de egentlig sover.
Også blir de større, og da har det allerede blitt en tradisjon.

Det er som regel jeg som blir dratt opp mens jeg egentlig sover her i huset.

Gammel 06-12-15, 15:18   #280
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Glutenfri vaffel med vaniliekesam og bær.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.