Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den store konserttråden

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-15, 16:25   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den store konserttråden

Jeg vil bli minnet på når det er konsert på gang og jeg vil høre hvordan konsertene du går på var.

Hold tråden levende med alt om konserter!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 16:54   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store konserttråden

Det er mange fine julekonserter i desember! Barokkanerne og Grex Vocalis fremfører juleoriatoriet i Uranienborg kirke 5. og 6. desember.
http://www.grexvocalis.no/nb/
General Vocals har julekonserter i Gamle Aker Kirke 4. og 11. desember kl. 19.00 https://www.facebook.com/GeneralVocals/
det norske solistkoret har julekonserter i desember - de synger helt fantastisk nydelig:
http://solistkoret.no/event/julekons...e-solistkor-2/

Bærum Bachkor har konsert i Høvik kirke 13. desember. https://www.facebook.com/events/168299623520906/

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 23:07   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst å kjøpe billetter til konsert til mannen. Det pleier å vøre vellykket. Så at billetter til Adele slippes på torsdag, men jeg hadde ønsket noe som falt mannen litt mer i smak.

Kanskje Findings festivalen hadde vært noe for ham?

Gammel 01-12-15, 23:11   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg (og mange fler ) skal spille med Atle Pettersen i januar. Jeg gleder meg stort til å møte han. Er redd jeg ikke kommer til å klare å spille.

Nei, det var kanskje ikke korpskonserter du tenkte på, først og fremst.

Gammel 01-12-15, 23:18   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg (og mange fler ) skal spille med Atle Pettersen i januar. Jeg gleder meg stort til å møte han. Er redd jeg ikke kommer til å klare å spille.

Nei, det var kanskje ikke korpskonserter du tenkte på, først og fremst.

Da vet jeg hvilket korps du spiller i, for den konserten har jeg lyst til å gå på! Jeg har akkurat bestilt billetter til meg og barna til Gardens festkonsert i januar, det blir julegave. Jeg har en fetter som spiller der i år, så det blir stor stas.

Gammel 01-12-15, 23:56   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på Father John Misty i mai, hadde det vært noe, Pelen?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 06:30   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også lurt på den korpskonserten Elise snakker om.

Ellers skal vi på Slade på Sentrum Scene 2. april. Ingenting er som gamle helter med rullator og oksygenstativ.

Gammel 02-12-15, 07:26   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så langt siste konserten vi var på var Stein Torleif Bjella på Sentrum scene i forrige uke, det var stor stas. Julia Holter på Parkteateret for en måneds tid siden var også flott, om enn helt annerledes. Jeg vet ikke helt hva musikken hennes kalles; Wikipedia sier blant annet "art pop" og "ambient", men hva vet jeg. Bjella kjenner du kanskje til, han er mer rett-frem vise-blues-rock med sterk lyrisk nerve.

Fremover skal vi på Tame Impala i februar, og så på Father John Misty, som Candy nevner, i mai.

Gammel 02-12-15, 07:41   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal på Iron Maiden i juni.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 07:45   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Father John Misty kan være et alternativ. Jeg spurte akkurat hva han syntes om "Hello" og den var ikke en favoritt. David Bowie hadde vært det ultimate, men han står vel ikke på en scene lenger og vi var på en av hans siste opptreden.

Gammel 02-12-15, 07:48   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Forrige konser var U2 på O2. Fantastisk konsert! Neste blir Adam Lambert og Hozier.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 19:18   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Billetter til Adele i boks!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 19:29   #13
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg så John Newman i London i forrige uke. Det var helt fantastisk!
Det var på Koko i Camden, et ganske lite og veldig stilig lokale. Ganske intimt med andre ord.
John selv var i toppform, smilte masse, pratet og hoppet og spratt.
Får du sjansen til å se ham slå til!

På fredag skal jeg til Wembley og se Prodigy så det blir jo noe helt annet. Veldig spent på hvordan det blir.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 19:36   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på Dum Dum Boys om noen uker.

Og så skal vi oppleve Coldplay på Wembley i juni.

I tillegg har jeg billett til Øya.

Vi var på sentrum scene og hørte på Bo Kaspers Orkester i november. Da var det mer enn 20 år siden jeg var på min første konsert med dem. Jeg storkoser med på deres konserter.

Gammel 03-12-15, 03:13   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Så fin tråd!

Har vært på mange fantastiske klassiske konserter i høst, og vil spesielt trekke frem Prokofievs Romeo og Julie i Filharmonien. Sterkt og lidenskapelig - musikken, selvsagt, men også orkester og dirigent. Historien ble også fortalt av en sandkunstner, som lagde scener fra historien mens vi så på - med sand. Beethovens Skjebnesymfoni var også fantastisk. Mozarts Requiem nådde ikke opp til tidligere flotte opplevelser, men fikk med meg en nydelig, nærmest intimkonsert, av Rutters Requiem, og det var flott.

Billetter til Adele er i boks. Takket nei til Mumford, men tenker jeg kommer til å angre.

Og så skal jeg høre Barratt Dues store julekonsert på lørdag, hvor min datter skal spille Det pleier alltid å være en flott konsert! Julestemning

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 07:45   #16
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal på the Cure i oktober! Med bror og samboer

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.