Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-15, 07:56   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Adventstiden brukes ofte til en slik årsgjennomgang for min del. Jeg liker det.

Jeg har som nyttårsforsett hvert år å bli et bedre menneske, altså å bevisst ta flere riktige valg for meg selv og de rundt meg. Ofte føler jeg at jeg jobber fint med det, men 2015 står og rekker tunge til meg og det er ikke noe tvil om at året som har gått ikke er et seiersår med tanke på forsett. Men jeg har vel fortsatt 50 år igjen å bli bedre på, så noen feilslåtte år må man regne med.

Ellers hadde jeg som mål å lære å like RØDvin: Fail, men jeg har drukket uante mengder hvitvin, og har begynt å like en del av de søteste.
Slutte å irritere meg over ubetydelgheter ved partner: Fail
Ikke skaffe meg mer ansvar: Fail (2 verv og en valp)

Sånn sett kan man fastslå at forsettmessig var 2015 et dårlig gjennomført år.
Men jeg har hatt to operasjoner. De var aldeles ikke noe forsett, men de operasjonene kan muligens bidra til at 2016 både blir bedre, lettere og mer på lag med forsettene mine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.