|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?
|
|
|
#63 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Vin ja! Gurimallaatjegaldrihartenktpådetfør! Vin og musikk er min plan på årets novemberrydding. :skål:
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Musikk hjelper litt her. Men ikke alltid.
|
|
|
|
#65 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Så flink du er! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Så flink du er!
|
|
|
#67 |
|
villende
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Jeg bor heldigvis sammen med to som er veldig ryddige (gutta) og som er veldig villige til å rydde. Og en hamster. Hamsterens rom må ryddes i smug, mens hun ikke er der, for hun vil helst ta vare på alt. Absolutt alt. Og det er nesten litt smertefullt å se hvor trist hun syns det er å kaste ting. (Hun er villig til å gi ting bort, da. Så når vi skal ta beholde/gi bort-sjauen, så kan hun være med.) |
|
|
|
|
|
#68 |
|
villende
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Jeg må nesten oppdatere litt her. Ryddeprosjektet fortsetter, og jeg er nesten litt monoman når det kommer til å holde de rommene som er ferdigryddet ryddige. Og jeg har fått med meg de andre tre, til og med frøken hamster. Stue og kjøkken er nå presentabel til en hver tid. Tidligere drev jeg med panikkrydding og bunkeproduksjon, mens når har jeg ikke bare ryddige flater, det begynner å bli skikkelig ryddig i skuffer og skap også. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
villende
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Mine barn blir utrolig motivert av blid mamma. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
villende
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Og mannen min, som er en ryddig sjel, elsker det nye, ryddige hjemmet intenst. Han har kapitulert de siste årene, siden han var lei av å være den eneste som ryddet. Så nå går han rundt i en salig ryddighetsrus og klarer ikke skryte nok av meg (samtidig som han bidrar masse til å holde det ryddig, jeg trenger ikke plukke opp etter ham). Vinn-vinn over hele fjøla, dette prosjektet. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Så deilig!
|
|
|
#73 |
|
Klare sjøl
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Jeg må lese hele tråden når jeg er mer våken om hvordan få 4 rotekopper til å rydde.
|
|
|
#74 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Ville ba pappa'n rydde på soverommet i går, jeg tror hun har potensiale til å bli ryddig etter hvert. Foreløpig flyter det en del på rommet hennes, men jeg tror mye handler om å finne faste plasser til ting - og få ryddet ut det hun ikke bruker. Heldigvis er hun ganske flink til å gi slipp på ting når hun har vokst fra dem.
|
|
|
#75 |
|
villende
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Oppskriften er rett og slett kast, kast, kast og kast litt til, faste plasser til resten av tingene, rydd tilbake med en gang og få alle i familien til å bidra ved å rydde vekk sine ting med en gang. Nå har det vært ordentlg ryddig her i tre uker på denne måten, så den virker i alle fall for oss. Vi er to ryddige, meg (eks hamsteren) og en som fortsatt er hamster, da. Så det er nok litt lettere å holde det ryddig når det er tre som rydder kontinuerlig og en fjerde som ser hvor digg det er å ha det ryddig og som derfor rydder på oppfordring. Og det var nok ikke så dumt at det var den ene hamsteren som til slutt fikk nok og fant sin indre rydder. Jeg merker i alle fall at den i utgangspunktet ganske ryddige mannen min setter utrolig stor pris på det at det er jeg som "drar" ryddingen. Han har nok syntes det har vært litt tungt å være den som dro lasset, når Mini og jeg har bedrevet (konstant) sabotasje. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Klare sjøl
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?Jeg er en kaster og kvitte meg med ting altså. Jeg er like opptatt av at ungene legger ting på plass med engang og ikke bare slenge alt fra seg i hele huset.
|
|
|
#78 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvordan gjøre rydding spennende?I bhg praktiserer de rydding etter antall leveår. Minsten må rydde tre leker.
|
![]() |
|
|