Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg alt om telting

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-15, 11:58   #61
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi kunne ellers gjerne dra sammen en gang, med eller uten telt.

Ja! Det vil jeg gjerne!

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Mannen fikk sin primus i konfirmasjonsgave, den er MYE brukt og like fin! Har bare kjøpt ekstra teflon-panne til. Den går på rødsprit, da har vi med en flaske og fyrstikker. Mat vi lager er pølser, og så koker vi jo mye vann til kaffe/kakao og til å helle opp i sånne Regal poser med tørka middagsmat. De er faktisk ikke så verst. Til pannekaker pleier vi å lage ferdig røre hjemme og helle på en halvannenliters flaske. Ha med smør/olje og bare hell på panna på tur. Deilig med alt styr man slipper.

Og så steker vi selvfølgelig selvfiska abbor, så ha med litt sitronpepper og hvitvin. ( :har skjedd en gang: )

Wow, så kult! Takk for gode tips.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei. Ulv oppsøker ikke mennesker.

Ang. primus så anbefaler jeg virkelig å gå for gassbrenner med én gang. Fordi det er så mye enklere.

Jeg er ikke redd for at ulven skal spise oss, sånn på ordentlig, altså. Jeg har sovet i stråhytter med nettingdør i Afrika og våknet opp til løvespor utenfor, uten at jeg ble redd.

Hva er forskjellen på gass og rødsprit?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 12:01   #62
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva er forskjellen på gass og rødsprit?

Gassbrenner gir vesentlig høyere effekt og koster litt mer. Det tar lang tid å koke opp vann på vår lille rødspritbrenner. På pakkene i butikken mener jeg det stod hvor lang tid de ulike modellene brukte på å koke opp 1 l vann eller noe sånt.

Gammel 28-11-15, 12:17   #63
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, søstern min og mannen er det mulig å sende ham med. Eller var, nå har de en ettåring.

Hva med å bytte? De tar med Hiawata på telttur, du passer ettåring?

Jeg heier forresten på lavvo i stedet for telt. Det matcher guttens nick bedre i utforming også.

Gammel 28-11-15, 12:18   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hva med å bytte? De tar med Hiawata på telttur, du passer ettåring?

Jeg heier forresten på lavvo i stedet for telt. Det matcher guttens nick bedre i utforming også.

Noe sier meg at en lavvo er litt tung å bære med seg i skogen. Bytte barn var en god idé!

Gammel 28-11-15, 12:33   #65
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt liggeunderlag utgjør hele forskjellen. Ikke spar penger på akkurat det. Neste trinn er å holde seg passe varm om natten. God sovepose er en som er god nok. Du kan justere med å sove i ullundertøy. Så handler det om å gjøre det enkelt. Ta med det du trenger og bruk klærne litt lenger enn du ville gjort ellers. Dunjakker er bra, sommer som vinter. Funker selvsagt også strålende som hodepute om natten.

Primus er gøy! Alle turer, korte som lange, blir morsommere med primus. Pannekaker og pølser er enkelt. Ellers kan du jo tenke suppe også. Ta med grønnsaker som er oppskåret og kok det på stedet. Kanskje med selvfisket fisk i?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 12:43   #66
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det aller beste med å ligge i telt/lavvo er å spise frokost, vi lager alltid egg og bacon eller pannekaker og bacon. Nugatti er også lov når man har sovet ute! Lag pannekakerøre ferdig hjemme, fyll på stor brusflaske og frys ned. Voila, holder seg godt til dagen etter selv om det er varmt. Vi har med frysebag, fryser ned vann i brusflasker også.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 13:06   #67
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en luksuscamper. Dvs. digert telt (som jeg har importert fra England selv), med tykke luftmadrasser, dyne og puter og ordentlige stoler og sitte i. Så vi camper bare på 5-stjerners campinger i Norge og Sverige, siden vi vil ha gode fasiliteter i nærheten også. Men vi storkoster oss i telt 1-2 uker hver sommer. Det er genial måte og feriere på på en rimelig måte når jeg skal ha ferie alene med ungene. Men vi reiser også hele familien på telting, og kan gjerne ha med noen venner av ungene også da vi har digert telt. Gassgrill og hybelkjøleskap er et must når jeg skal på telttur, og er med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 13:31   #68
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Gassbrenner gir vesentlig høyere effekt og koster litt mer. Det tar lang tid å koke opp vann på vår lille rødspritbrenner. På pakkene i butikken mener jeg det stod hvor lang tid de ulike modellene brukte på å koke opp 1 l vann eller noe sånt.

Jeg anbefaler også gass. Vi har altså et stormkjøkken som kan brukes med rødsprit men som vi har gassinnsats til. Bruker alltid gass.
Steke pølser er lett, bacon og egg, pannekaker, selvfisket fisk.

Nr 2 i villmarka?
Telttur eller ei, på tide at du er i skogen lenge nok til å teste ut dette.
Gå utenom sti, finn et sted du tror folk går lite (ikke midt i en blåbærtue). Gjør det du skal, legg papiret oppå, hiv noen steiner eller jord eller granbar eller mose over.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 13:37   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg er skikkelig novise, Apan! De eneste stedene jeg har sovet i telt er på campingplasser i Europa på bilferie som barn, på Danmarksferie og på ungdomsklubbleir. Aldri i villmarken!

Gammel 28-11-15, 13:42   #70
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skikkelig novise, Apan! De eneste stedene jeg har sovet i telt er på campingplasser i Europa på bilferie som barn, på Danmarksferie og på ungdomsklubbleir. Aldri i villmarken!

Det er lurt å ta et par skogsturer med matlaging før telt i skog da, som du tenkte. Kanskje skogen blir mindre skummel da også?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 14:00   #71
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telte i skogen? :skrekk:

Jeg har overnattet noen ganger i telt de siste somrene. Alltid i nærheten av toalettfasiliteter. Enten ved siden av noens hytte, eller på festivalcamp med doer og vannkran - familiecampen på sommerens festival var ikke så verst.

Har ikke brukt telt i mørktna, derimot blir det fort varmt i teltet når sola skinner på det om natta. Jeg har heller ikke brukt kokesaker, og frokosten har stort sett bestått av polarbrød og tubeost. Superenkelt.
Kaffe og middag og sånn får man på kafé.

(btw, utsikten fra teltet i Lofoten i sommer var magisk).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 14:02   #72
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

... Eller grevling og villsvin. Da er det bare å være bekymret for the wild locals, da. Jeg hører alltid banjomusikk i bakgrunnen når jeg er ute i villmarken på hytta (som ligger i utkanten av en lokal østlandslandsy. )

Jeg tenkte jeg ikke skulle si noe om akkurat dette i fare for å virke som en tulling, så jeg er glad du nevnte det først. Jeg føler jeg er i banjoland i det øyeblikket det blir litt avstand mellom husene. Locals fra banjoland er jo mye skumlere enn både ulv og bjørn, og det er jo de jeg helst ikke vil møte på ute i den "ville" natur .

Gammel 28-11-15, 14:10   #73
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Det er to ting som jeg ville prioritert, det ene er et skikkelig liggeunderlag som både er varmt og godt å ligge på (jeg med-anbefaler exped Downmat). Det andre er telt som har litt takhøyde. Jeg synes det er pyton å våkne i et telt uten oksygen på morgenen. Vi kjøpte Bergans Wiglo i sommer og det var fantastisk stor forskjell fra tunelltelt. Ikke er det blytungt heller.

Gammel 28-11-15, 14:18   #74
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har svært campingtelt med to soverom og over 2m takhøyde i "stuen".
Ungene elsker å campe, så vi tilbrakte 2 uker i telt i sommer. Men på campingplasser, ikke i skogen (teltet veier en god del). Vårt telt har hel bunn. Det er et must for min del.

Jeg ønsker meg fjelltelt, jeg har så smått planer om å gå Kongevegen neste år.

Gammel 28-11-15, 14:28   #75
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, søstern min og mannen er det mulig å sende ham med. Eller var, nå har de en ettåring.

Dere kan byttelåne!

Ellers må jeg si at jeg synes det er koselig med telting. Oppblåsbare liggeunderlag er ok, men like bra som senga hjemme er det jo absolutt ikke.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 14:50   #76
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg personlig føler meg mye tryggere inne i skogen enn i en hage eller på en øy i Oslofjorden. Vi har pleid å kjøre til Bærum og gå i Bærumsmarka. Rett og slett fordi jeg føler det er mindre folk der enn i Oslomarka. Det er flere fine vann å telte ved helt avhengig av hvor langt du ønsker å gå. Det nærmeste vannet fra der vi pleier å parkere heter Østernvann. Det er 3 km fra parkeringen. Vi pleier å ha med mye godt å spise, men bare enkle ting som er ferdig laget. F.eks ferdige matpakker i matpapir. Ellers har vi med pølser som vi griller på bål. Barna spikker egne pinner til dette, og det er stor stas. Vi har også med ublandet saft, fyrstikker, lommelykt, tørkepapir, dopapir, myggstift, badetøy, ekstra sokker og truser, ulltøy for natten, kortstokk og et par blader.

Lykke til på tur - det er superkoselig!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 15:49   #77
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Og over til det pinlige spørsmålet: Hvordan gjør man nummer to i villmarken? Jeg regner med at man må ta med seg papiret?

Jeg syns det er så fint at du vil prøve for Hiawatas skyld .

Vi har bare ligget i telt nær hjemmet/nær hytta, så vi har hatt do tilgjengelig når vi skulle gjøre slikt.
Når jeg har vært på fjellturer i flere dager i strekk uten Poden har jeg sovet på turisthytter med do, og da altså ventet med å gå på do til vi kom dit.

Hvis du skal bæsje i det fri, blir det vel som med hunden. Man plukker opp og tar med papiret i plastpose og tar med til nærmeste søplebøtte? Man må jo tørke seg og jeg har i hvertfall aldri gått meg på brukt dopapir i skogen/fjellet, så da tipper jeg det er sånn.

EDIT: Nå ser jeg Apan har skrevet at man bare lar det ligge, men det syns jeg høres ekkelt ut, altså.
Selv om jeg tipper det er slik de fleste ihuga villmarksfolk gjør det.

Men hvor lang tid tar det før menneskebæsj og toalettpapir, eventuelt våtserviett forsvinner i naturen?

Sist redigert av Kirsebær : 28-11-15 kl 16:07.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 16:22   #78
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hvor lang tid tar det før menneskebæsj og toalettpapir, eventuelt våtserviett forsvinner i naturen?

Man kan vel lage et lite hull før man gjør fra seg, og så pakke det litt ned?

Sånne ellers driver jeg ikke med telting. Det kommer aldri til å skje.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 16:35   #79
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Man kan vel lage et lite hull før man gjør fra seg, og så pakke det litt ned?

Sånne ellers driver jeg ikke med telting. Det kommer aldri til å skje.

Ja, det blir litt bedre i hvertfall. Grave et hull som man bruker som do, og passe på å dekke det godt til etterpå.

Kan ikke flere som er sånne teltfriskuser fortelle hva de gjør da? Er det vanlig å bæsje ute og gå i fra det uten noe mer om og men? Og dere som gjør i fra dere ute og går i fra det, er dere nøye eller slurvete med å plukke opp etter hunden deres? Jeg aner en spinoff.

Gammel 28-11-15, 17:52   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Våtservietter må man evt ta med, men dopapir og bæsj løser seg opp fort. Dere kan da ikke mene at folk skal bære rundt poser med bæsj og papir i ukesvis i fjellheimen?

Elger og ulver bæsjer hvor de vil. Friskuser gjemmer det under steiner, et godt stykke fra stien.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.