|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hege Storhaug årets navn?
Taktisk ja. Men hele vitsen er vel også å stemme på den man mener fortjener tittelen mest?
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Nei, for alle som ligger i toppen er allerede med videre. Så enten bør du stemme frem noen av dem som ligger under streken, eller selvsagt også gi flere stemmer til dem over. Jeg blåser langt i en idrettsutøver, jeg syns at Refugees Welcome to Norway er et fantastisk godt initiativ som nettopp jobber beinhardt for at stemmene til slike som Storhaug ikke skal få representere oss alle. Så jeg syns det er viktigere å stemme på dem.
|
|
|
#23 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hege Storhaug årets navn?Jeg _gremmes_ og blir helt uvirkelig sur over at Storhaug blir stemt frem fra folkegrumset. Selv om det er 12 000 som har stemt på henne og det forhåpentligvis er alle av hennes fans, de leser jo VG de. (og ja, la meg ha denne fordommen ifred nå da
|
|
|
#25 |
|
By the Sea
|
Tenkte jeg skulle skrive det samme, men orket ikke å få kjeft for å være fordomsfull akkurat i dag.
|
|
|
#26 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hege Storhaug årets navn?I forhold til det Pebbles er det ganske interessant å lese Olav Elgvins anmeldelse av hennes nyeste bok i Morgenbladet fra fredag. Han er islamforsker og skriver at han har lest Hege Storhaug med interesse helt frem til nå. Det er først i den siste boken at han mener at hun beveger seg så langt fra alle fornuftige forskningsmetoder at hun mister sin betydning. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Nja, jeg leste det ikke helt slik. Jeg syns han har vært kritisk til henne lenge, men han har satt pris på henne som journalist. Det syns jeg er noe ganske annet. Han sier også at de siste årene har det vært langt mellom de gode journalistiske sakene.
|
|
|
#29 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hege Storhaug årets navn?Ja, jeg er ikke uenig i hvem som fortjener det, jeg tenkte bare om man skulle øyne en mulighet for å dytte henne ned fra første plassen. For meg personlig er det viktigere enn selve avstemningen. Den bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, rent bortsett fra at hun får mye blest om sakene sine om hun vinner. Det synes jeg vi kunne klart oss foruten. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
This is normal!
|
Sv: Hege Storhaug årets navn?Jeg tror ikke jeg orker å stemme. Hele opplegget er jo helt håpløst! Så får heller grumset som får hele verdensbildet sitt fra tabloidavisen VG stemme fram Hege Storhaug som årets navn. Jeg skjønner at andre får lyst til å bidra til at Storhaug ikke vinner altså, men jeg føler jeg er med og legitimerer en idiotisk kåring ved å stemme, så da lar jeg være.
|
|
|
|
#31 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hege Storhaug årets navn?Det fine er jo at ti går videre, og så blir det meningsmåling etter det. Får håpe de ringer vettuge mennesker da. Om man skulle hatt en sjanse til å vippe henne ned, så skulle alle som panikkstemmer stemt på Zucharello eller hva han heter, hockey-spilleren.
|
|
|
#33 |
|
trøtt
|
Det har jeg også gjort. En viktig varsling som fikk rot og udugelighet ved Hordaland politidistrikt frem i lyset. En mann med ryggrad!
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#39 |
|
Librocubicularist
|
Eg og. Både frå macen og mobilen. Prøver det same i morgon, i og med at Hege Storhaug har dobla antal stemmer i løpet av dagen.
|
|
|
|
#40 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hege Storhaug årets navn?InPrivate browsing i IE er et tips, usikker på om det kan bli "avslørt", det var snakk om at de fjerner "falske stemmer" i kommentarfeltet (
|
![]() |
|
|