Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-15, 22:51   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har ett lysthus, fått i gave. En stripete lysestake, en stripete stor vase, begge disse er med sorte striper. En liten vase med gullstriper og en med gule striper. Har også to andre lysestaker, Globo, fra samme merke og en blå vase som heter, vel, er denne:http://royaldesign.no/viewitem.aspx?...51ThoCIcDw_wcB

Den vasen likte jeg mye bedre enn de med striper, jeg er nokså svak for petrolblå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 22:54   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Den vasen likte jeg mye bedre enn de med striper, jeg er nokså svak for petrolblå.

Ha-ha, den har jeg sett på - surprise. Ante selvsagt ikke hvilket merke det var eller at det var en motegreie.

Gammel 22-11-15, 22:59   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp - her i huset finner du både lyshus og stripe-vaser. Jeg har to lyshus hjemme og to på hytta. Stor vase med svarte striper og tilhørende fruktfat, samt en liten vase med rosa striper og en med gullstriper har jeg visst også. Det skal sies at jeg har fått det meste i gave, men jeg liker det godt

Gammel 22-11-15, 23:07   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ingenting av dette. Er treg på sånne motegreier men kunne godt tenke meg en vase med lyseblå striper. Og de nevnte minilysestakene/vasene. Ikke lysthusene.

Gammel 23-11-15, 01:12   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har 6 av de 7 mellomstore husene (hadde det siste også men det ble knust), har hatt flere stripete vaser men byttet dem ut med nye farger, samt at jeg har to av de stripete lysestakene. Jeg liker Kähler.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 14:35   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har flere lyshus som jeg har fått i gave. De er ganske fine med telys i, synes jeg. Vasene liker jeg ikke, og jeg har byttet bort en stol jeg fikk i gave.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 23:31   #7
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan ikke dy meg, og lurer dermed på:

Er det noen av dere som ville hatt denne lysestaken fra Kähler på bordet? Den kommer ALDRI inn i min stue, skal ikke si høyt hva jeg synes den minner om....

Gammel 23-11-15, 23:35   #8
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Kan ikke dy meg, og lurer dermed på:

Er det noen av dere som ville hatt denne lysestaken fra Kähler på bordet? Den kommer ALDRI inn i min stue, skal ikke si høyt hva jeg synes den minner om....

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 23:54   #9
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

En må bare være så glad for alt en slipper å kjøpe.

For ikke å snakke om hvor bra det er for miljøet!

Har hverken lysthus eller vaser. Tror det hadde vært rimelig uaktuelt hos oss, ikke fordi jeg ikke synes de er fine, men for de ikke passer inn rent praktisk (vi har for smale vinduskarmer til å ha noe i de) og vasene, hmm, litt usikker på hvorfor? Kanskje jeg bare er lei? Det har vært veldig mye av de i media, butikker etc

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.