Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Henter opp igjen denne. Hiawata arvet jo min 3. gen og jeg kjøpte en brukt paperwhite. Endel nyere bøker, f.eks. den andre Diary of pig og de siste treehouse-bøkene er ikke tilgjengelig for min gamle 3. gen og Høvdingen har mer eller mindre annektert den siden den funker strålende til kun tekst.
Vi lurer derfor på om Hiawata skal få ny til jul: enten arve min paperwhite eller få en helt ny. Hvor langt unna å bli utdatert er paperwhite? Han leser mye manga også, funker noen av kindlene som tegneserieleser?
Tror det tar lang tid før paperwhite er utdatert. Jeg synes ikke kindlene er så bra som leser for illustrerte ting, men det kan du vel teste selv dersom du har en? Voyage har bedre oppløsning og "hvitere" bakskjerm, men er skeptisk til at det funker for tegneserier likevel.
Jeg driver og tenker frem og tilbake også om sønnen min skal få Voyage, han har min gamle og liker ikke å lese på paperwhite som jeg tenkte å kjøpe til han fordi han vil bla om med knapper. Han er en vims og peller på alt og så vips er det bladd om og det blir han sur av, så han må få Voyage når den gamle gir seg.
Men i ditt tilfelle hadde jeg kanskje gitt gutten paperwhiten og kjøpt en voyage selv.